Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lidt en plan om at holde graviditeten hemmelig indtil 14+0 da jeg har bestilt Kønsscanning og så kan vi ligesom fortælle ikke bare at der kommer en bebs men også hvilket køn det er men spørgsmålet er om jeg kan skjule det, er en lidt stor pige i forvejen på 90kg og mit fedt sidder primært på maven, så måske jeg nemt at skjule det og de bare tror jeg har taget lidt på. Hvor store var i 14+0, vil også gerne se billeder skal nok lige nævne at det er min 2. Graviditet
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mullesmith skriver: Jeg har lidt en plan om at holde graviditeten hemmelig indtil 14+0 da jeg har bestilt Kønsscanning og så kan vi ligesom fortælle ikke bare at der kommer en bebs men også hvilket køn det er men spørgsmålet er om jeg kan skjule det, er en lidt stor pige i forvejen på 90kg og mit fedt sidder primært på maven, så måske jeg nemt at skjule det og de bare tror jeg har taget lidt på. Hvor store var i 14+0, vil også gerne se billeder skal nok lige nævne at det er min 2. Graviditet
Det her er dog uge 16. Og jeg er også andengangs :-)
Det var min 2. Graviditet. Ved godt det lige er lidt længere end du skrev, men var ikke meget mindre i uge 14
Fine maver, helt sikkert en størrelse man godt vil kunne skjule
Den er fra min første gravited, 16 uger (har ikke nogle tidligere). Ikke så stor mave.. man kunne first mærke at jeg var gravid omkring uge 20.
lillelille skriver: Den er fra min første gravited, 16 uger (har ikke nogle tidligere). Ikke så stor mave.. man kunne first mærke at jeg var gravid omkring uge 20.
Det var en lille mave
Mullesmith skriver: Det var en lille mave
hahaha den var ikke så stor.. det var først omkring 30 uger som den begyndte at blive stor.. men jeg gik 2 uger over termin.. på den tidspunkt var jeg HUGES!
den her billed er fra uge 35
Min mave var desværre ikke sådan at skjule. Fra uge 9 måtte jeg droppe almindelig bukser .
jeg var en ret buttet pige og havde en startvægt på 110 kg da jeg blev gravid. Her er et billede fra uge 4 og uge 14
lillelille skriver: hahaha den var ikke så stor.. det var først omkring 30 uger som den begyndte at blive stor.. men jeg gik 2 uger over termin.. på den tidspunkt var jeg HUGES! den her billed er fra uge 35
Den er sku sød den mave sådan en lille fin en gad jeg også godt have
BigHope13 skriver: Min mave var desværre ikke sådan at skjule. Fra uge 9 måtte jeg droppe almindelig bukser . jeg var en ret buttet pige og havde en startvægt på 110 kg da jeg blev gravid. Her er et billede fra uge 4 og uge 14
Åh åh bare jeg kan skjule min jeg er jo heller ikke den mindste. Men godt ser du ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128