Vi er også uforklarlig barnløse. Dog har vi fået et barn på naturlig og ukompliceret vis, men nu kan vi pludselig ikke få flere og lægerne kan ikke finde nogen forklaring herpå.
Vi har været nu prøvet i 3½ år på at få barn nr 2 og været i behandling i 2 år. Hverken hormoner eller IUI har virket, så nu skal vi til IVF. er dog blevet overstimuleret med hormoner her til første IVF, så nu har min læge igen sat det på pause i et par måneder.
Selvom at vi har et barn i forvejen, kan jeg virkelig godt nikke genkende til frustrationen ved ikke at kunne få noget svar på HVORFOR det ikke kan lade sig gøre. Hvis man har en årsag, så har jeg tendens til at tro, at man selv kan hjælpe lidt til og følge gode råd.
Syntes at det er så uretfærdigt når man hører om kvinder der pludselig bliver gravide og som f.eks. har alkoholmisbrug og bare skider højt og flot på at de er gravide og derved skader fostret. Det skærer helt ind i mit hjerte når man selv så gerne vil have et barn og kan tilbyde det de bedste præmisser i verden.
Det er ikke fair at det skal være så svært for os andre 
Men livet er en stor gåde, det er svært at forstå og også til tider rigtig svært at leve med.
Håber det bedste for jer og at det snart vil lykkedes 

Anmeld
Citér