Så har vi været igennem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
13 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juni 2015

Krydserfingre

Godaften! 

Ja så har vi været igennem udredningen, både blodprøver, sædprøve og min gennemskyldning af æggeledere var helt normale - så de kan ikke sætte en finger på vores "problem". Vi er unge og raske. 

er der nogle af jer der heller ikke var nogle problemer med men stadig havde svært ved at opnå graviditet? Hvad hjalp jer til at blive gravid? Føler lidt jeg må kigge andre veje når lægerne ikke kan finde nogle måder. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

Miia90

Ja, vi er også unge og raske iui h, virker ikke her. Ivf er vejen frem blev gravid med min datter i første hug for 3,5år siden

Anmeld Citér

3. juni 2015

Chellie

Raske, men ikke helt unge her. Der er intet at sætte en finger på, bortset fra en mild PCO. Vi starter op i IUI i næste cyklus, nu vil vi ikke vente mere ... 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Krydserfingre

Miia90 skriver:

Ja, vi er også unge og raske iui h, virker ikke her. Ivf er vejen frem blev gravid med min datter i første hug for 3,5år siden

Hvad er ivf lige for at være sikker! Iui er insimunering ik?  

Anmeld Citér

3. juni 2015

Krydserfingre

Chellie skriver:

Raske, men ikke helt unge her. Der er intet at sætte en finger på, bortset fra en mild PCO. Vi starter op i IUI i næste cyklus, nu vil vi ikke vente mere ... 

Hvor spændende, held og lykke.  

hvor længe har i forsøgt?

Anmeld Citér

3. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

Vi var også raske og unge 

og ingen forklaring 

1 iui-h forsøg og vi var gravide - drømme forløb 

håber i har det ligeså nemt 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Krydserfingre

Jegkiggerpåfugle skriver:

Vi var også raske og unge 

og ingen forklaring 

1 iui-h forsøg og vi var gravide - drømme forløb 

håber i har det ligeså nemt 

Og hvad betyder det helt præcis? tillykke med det og tak. 

Min læge sagde at de cille prøve at give mig nogle æg stimulerende piller i næste cyklus sådan så æggene bliver mere modtagelige så de har ikke tænkt sig at behandle os med insemination osv.. I hvert fald ikke endnu når vi begge er raske. Kan det passe? 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

Pigeeeeen skriver:

Og hvad betyder det helt præcis? tillykke med det og tak. 

Min læge sagde at de cille prøve at give mig nogle æg stimulerende piller i næste cyklus sådan så æggene bliver mere modtagelige så de har ikke tænkt sig at behandle os med insemination osv.. I hvert fald ikke endnu når vi begge er raske. Kan det passe? 

Det er individuelt og kommer an på hvor man er - vi var i Dronninglund på fertilitetsklinniken da vi blev udredt og eftersom vi havde prøvet pb i 2 år uden resultat - besluttede de at vi skulle have 3 iui-h forsøg (inserminering med mandens sæd) og  det lykkedes så efter 1. Forsøg

Anmeld Citér

3. juni 2015

Krydserfingre

Jegkiggerpåfugle skriver:

Det er individuelt og kommer an på hvor man er - vi var i Dronninglund på fertilitetsklinniken da vi blev udredt og eftersom vi havde prøvet pb i 2 år uden resultat - besluttede de at vi skulle have 3 iui-h forsøg (inserminering med mandens sæd) og  det lykkedes så efter 1. Forsøg

Ah okay hvor spændende. Og dejligt det lykkedes hurtigt. Vi har "kun" forsøgt et lille års tid så tror min læge cille starte med stimulering af mine æg inden vi fortsætter med inseminering  

Anmeld Citér

3. juni 2015

nielsen80

Vi var også forholdsvis unge( 28år) og uden at "fejle" noget eller være overvægtigt, ryger m.m.

Vi var igennem mange hormon forsøg, som du beskriver, og derefter Inseminering. Ingen af delene lykkes. Vi blev til sidst gravide på IVF efter nogle forsøg. Ivf er reagensglasbefrugtning.

Man kunne se, at æggene delte sig forkert ved IVF, og vores barnløshed skyldes derfor MÅSKE forringet ægkvalitet( trods gode hormontal). Men der er ikke nogen endelig konklussion....men en ting  er sikkert, uforklarlig barnløs betyder ikke for mig, man ikke fejler noget - det betyder vi ikke fejler nogle af de gængse sygdomme som påvirker fertiliteten. Vi "fejler" nok noget, videnskaben endnu ikke har afdækket - sådan ser jeg i hvert fald på det. Ellers ville vi jo ikke have problemer med noget så naturligt at blive gravid.

håber dit forløb bliver kortvarig og du snart står med en positiv test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.