Loa skriver:
Den pågældende pædagog må da have været sur/stresset eller andet, for det er vel i teorien lovligt at hente sit barn lige ind til de lukker. Og hvilken pædagog har ikke overskud til at man lige har en kamp med sit/sine børn. Er sgu da ikke fordi der er nogen forældre der synes det er sjovt jo 
Jeg ved det ikke men hun fik mig til at føle læsset væltede. Min mand var god at vende tingene med. I hans verden er hun en pædagog der har været i faget for længe.
Jeg kiggede på uret og da ungerne var i bilen og fastspændte var den kun lige et par min over luk, så vi har været ude af døren til tiden.
Min mand sagde også at han netop i går og i dag havde advaret om at de ville være lidt trætte da de har sovet dårligt. I går fik jeg i irriteret tone at vide der manglede skiftetøj, og informerede om at vi tog med hver dag nu hvor vi træner, men nok skulle tage ekstra med. I dag har B og nogle andre børn, åbenbart moretsig lidt for meget med at komme toiletpapir og noget legetøj i toilettet, og må de selvfølgelig ikke. Men konsekvensen var at B og et andet barn havde sat ved bordet i 2 timer og kun måtte lave noget der, feks tegne. Der kom også kommentar med på vegne at pga det dagen før kunne de jo ikke styre B. Har det en smule svært ved den pædagog. Har ingen problemer med de andre og dømmer ikke hvis man har brug for et godt råd.
Selvfølgelig skal mine børn opføre sig ordentligt og hun har måske også reageret på at jeg godt kan hæve stemmen og skælde ud når nok er nok, også selvom vi er uden for hjemmets 4 vægge. Elsker mine unger og vil gå igennem ild og vand for dem
Anmeld
Citér