Cyklus efter p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2009

dorthemus

Caroline86 skriver:

synes ikke engang jeg som 23 årig har "tid" til at vente så længe... hvis man går så længe uden at få (regelmæssig) mens, så bliver man bekymret, uanset alder... men det var bare hvad jeg fik at vide da jeg skulle stoppe jeg havde taget p-piller i 10 år...

Selvfølgelig  Håber bare lægerne også tager i betragtning, at rigtig mange kvinder og mænd har ondt i forplantningsevnen...PCO er et stigende problem, ligesom dårlige sædtal er det for mænd.
De gamle regler for hvornår man skal reagere skal vist revurderes.....desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Jordbærpigen

dorthemus skriver:

Selvfølgelig  Håber bare lægerne også tager i betragtning, at rigtig mange kvinder og mænd har ondt i forplantningsevnen...PCO er et stigende problem, ligesom dårlige sædtal er det for mænd.

Det har du ret i, men man må jo også lige give kroppen en chance

Anmeld

13. september 2009

dorthemus

Jane84 skriver:

Det har du ret i, men man må jo også lige give kroppen en chance

Jo da  Jeg kender bare flere der har rigtig svært ved at blive gravide naturligt...synes sgu´ det er lidt skræmmende

Anmeld

13. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

meget enig.. jeg ville også reagere inden der var gået et år
specielt med den ringe forplantningsevne vi har efterhånden og flere og flere historier om tidlig overgangsalder etc.

Anmeld

13. september 2009

dorthemus

Caroline86 skriver:

meget enig.. jeg ville også reagere inden der var gået et år
specielt med den ringe forplantningsevne vi har efterhånden og flere og flere historier om tidlig overgangsalder etc.

Ja vi har vist ikke bare ondt i forplantningsevnen men i hele vores livsstil
I min egen proces har jeg til tider været rigtig bange for, at jeg har ventet for længe med at få børn...

Anmeld

13. september 2009

Moderator

dorthemus skriver:

Ja vi har vist ikke bare ondt i forplantningsevnen men i hele vores livsstil
I min egen proces har jeg til tider været rigtig bange for, at jeg har ventet for længe med at få børn...

det har virkelig haft meget at sige for mig/os. bare tanken om at skulle igennem det mareridt ikke at kunne få børn pludselig - og få at vide man har ventet for længe... puha
Men heldigvis var det jo smadder nemt for os at blive gravide, og det håber vi også det bliver med det/de næste
tror ikke du har ventet for længe forresten..det er bare en fornemmelse, men jeg tror nu nok du skal få en guldklump inden længe

Anmeld

13. september 2009

dorthemus

Caroline86 skriver:

det har virkelig haft meget at sige for mig/os. bare tanken om at skulle igennem det mareridt ikke at kunne få børn pludselig - og få at vide man har ventet for længe... puha
Men heldigvis var det jo smadder nemt for os at blive gravide, og det håber vi også det bliver med det/de næste
tror ikke du har ventet for længe forresten..det er bare en fornemmelse, men jeg tror nu nok du skal få en guldklump inden længe

Tak Caroline Det håber jeg også...nu skal jeg bare hve de sidste tre dage overstået så jeg kan teste....puhhh

Anmeld

13. september 2009

Moderator

dorthemus skriver:

Tak Caroline Det håber jeg også...nu skal jeg bare hve de sidste tre dage overstået så jeg kan teste....puhhh

3 MEGET lange dage....
jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan!!!

Anmeld

13. september 2009

Mira0911

Jeg har ikke problemer med det.. Er ikke på P-piller og den har været regelmæssigt da jeg smed dem for at blive gravid os...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.