Jeres pigeværelser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2015

Leonora

Loa skriver:

Wow hvor fint piget og romantisk  

Passer stilen til dine pigers personligheder synes du?

Tak

Min store pige har selv valgt hvordan hendes værelse skulle se ud. Det er svært at sige om hun er den romantiske type men hun taler meget om kærlighed (som det nu gøres i en alder af 7 år )

min yngstes værelse har jeg valgt og hun var bare mest på toppen over at arve den halvhøje seng

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2015

Loa

Leonora skriver:

Tak

Min store pige har selv valgt hvordan hendes værelse skulle se ud. Det er svært at sige om hun er den romantiske type men hun taler meget om kærlighed (som det nu gøres i en alder af 7 år )

min yngstes værelse har jeg valgt og hun var bare mest på toppen over at arve den halvhøje seng

Haha  

Man bestemmer jo også bare hvordan tingene skal være indtil de kan give udtryk for noget, så tror også bare jeg udnyttede at lave isabellas værelse lyserødt og lilla inden hun selv havde en mening. Men er bare slet ikke hende. Hun er drenge-pige med fart og farver over felter

Anmeld Citér

2. juni 2015

Loa

serinasmor skriver:

Ligger alt legetøj så hun kan se det hele på 1 gang ? 

For så kan en løsning sagtens være en rumdeler med kasser til noget af legetøjet ...

Ved ikke hvor stort værelset er - men tænker at du kan prøve at opdele det i zoner ...

• En dukkekrog hvis hun har babydukker ...
  • Et hjørne til dukkehus Eller turdles 
  • En hyggekrog med puder, nogle bamser og bøger 

Denne plan passer ikke hos os - her er værelset småt  

Hvis hun har noget du kan se hun ikke har brugt i lang tid så prøv at tage det væk det kan være det slet ikke ver savnet ... 

Hvis hun kan finde ud af selv at sortere legetøj efter om hun bruger det / er for stor til det osv så tag hende evt med på råd  

(serina kan helt af sig selv komme med noget hun ikke vil have længere eller ikke bruger mere og siger vi kan give det til nogle andre børn, der har mere brug for det  - Men det er ikke ens for alle børn - så tag hende kun med på råd hvis du kan mærke at hun kan finde ud af det ) 

I dit lokale teater, storcenter eller bibliotek kan du måske få en plakat med hr skæg eller rosa hvis de kommer på besøg

Skide god idé med plakaten fra et bibliotek evt. Skal jeg helt sikkert prøve 

tror også jeg kan/skal fjerne en hel del af legetøjet for det bliver slet ikke brugt. 

Og så gøre lidt ekstra ud af det der er der, og så mere legeplads på gulvet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.