Jeres pigeværelser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
12 svar
7 synes godt om
31. maj 2015

Loa

Må jeg ikke se jeres pigers (og også drenges, hvis det ikke er over drenget værelser de har) værelser

Jeg ved der er flere gamle tråde med værelser herinde, men der må være kommet nogle nye værelser til i mellemtiden. 

Jeg ønsker at lave min datters værelse om fra nutte nutte lyserødt og lilla, til stor pige (5 år) og pang farver. 

Alt inspiration tages imod med kyshånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2015

serinasmor

Loa skriver:

Må jeg ikke se jeres pigers (og også drenges, hvis det ikke er over drenget værelser de har) værelser

Jeg ved der er flere gamle tråde med værelser herinde, men der må være kommet nogle nye værelser til i mellemtiden. 

Jeg ønsker at lave min datters værelse om fra nutte nutte lyserødt og lilla, til stor pige (5 år) og pang farver. 

Her er hun 5 år - men stadig til lyserød og lilla - og prinsesser

Har ikke gjort meget - men alligevel hygget om hende  

Jeg har malet billedet på væggen og selv lavet hylderne på siden af skabet ...  Hylderne er forskellige i størrelse og form og malet lyserød og lilla  

Herudover har hun en hvid kassereol med 12 klodskasser ( Standard størrelse) ... Kassereolen er fra Harald Nyborg og kasserne er lyseblå lilla og limegrønne  - Den gang købt i Bilka men de findes ofte i forskellige butikker med friske farver... Den bedste investering - der er plads til det meste af de små dele legetøj - indeholder pt både Barbie, Lego, legemad, køkkenting, petshop, dukketøj, tegninger og my Little pony - og en til "rod"... Det hele opdelt af hende selv så hun kan tage en eller flere kasser ud ad gangen og selv finde hendes ting  

Så ikke det vilde - men det er nemt at skifte farvetema når vi når dertil 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. maj 2015

Loa

serinasmor skriver:

Her er hun 5 år - men stadig til lyserød og lilla - og prinsesser

Har ikke gjort meget - men alligevel hygget om hende  

Jeg har malet billedet på væggen og selv lavet hylderne på siden af skabet ...  Hylderne er forskellige i størrelse og form og malet lyserød og lilla  

Herudover har hun en hvid kassereol med 12 klodskasser ( Standard størrelse) ... Kassereolen er fra Harald Nyborg og kasserne er lyseblå lilla og limegrønne  - Den gang købt i Bilka men de findes ofte i forskellige butikker med friske farver... Den bedste investering - der er plads til det meste af de små dele legetøj - indeholder pt både Barbie, Lego, legemad, køkkenting, petshop, dukketøj, tegninger og my Little pony - og en til "rod"... Det hele opdelt af hende selv så hun kan tage en eller flere kasser ud ad gangen og selv finde hendes ting  

Så ikke det vilde - men det er nemt at skifte farvetema når vi når dertil 

Ih hende Rapuntzel på vægen er altså bare SÅ fin!! Mega kreativt gjort! 

Hmm synes faktisk aldrig isabella har været nutte nutte lyserød og lilla, har nok nærmere været mit ønske.

Vil bare gerne prøve at lave et værelse der passer til hende og rammer hendes personlighed og interesser.

Synes sgu godt nok sådan en lille 5 årig kan have meget personlighed

Anmeld Citér

1. juni 2015

serinasmor

Loa skriver:

Ih hende Rapuntzel på vægen er altså bare SÅ fin!! Mega kreativt gjort! 

Hmm synes faktisk aldrig isabella har været nutte nutte lyserød og lilla, har nok nærmere været mit ønske.

Vil bare gerne prøve at lave et værelse der passer til hende og rammer hendes personlighed og interesser.

Synes sgu godt nok sådan en lille 5 årig kan have meget personlighed

En 5årig har absolut personlighed og sin helt egen mening om hvad der er smart ...

Hvad elsker din 5årige ? Hvad går hun op i ? Hvad leger hun med ? Hvor meget legetøj skal der være plads til og er der noget der skal have en særlig plads ? 

Er der en bog der hitter - Pippi , Emil, eventyr ? 

Og er der en farve der er et hit ?

Anmeld Citér

1. juni 2015

Loa

serinasmor skriver:

En 5årig har absolut personlighed og sin helt egen mening om hvad der er smart ...

Hvad elsker din 5årige ? Hvad går hun op i ? Hvad leger hun med ? Hvor meget legetøj skal der være plads til og er der noget der skal have en særlig plads ? 

Er der en bog der hitter - Pippi , Emil, eventyr ? 

Og er der en farve der er et hit ?

Jamen synes hun elsker det meste. Der skal være knald på, aktiviteter hele tiden. 
Hun bliver forvirret (fornemmer jeg) med rigtig meget legetøj og for mange muligheder, så tror jeg har gjort hende en bjørnetjeneste ved bare at proppe hendes værelse med alt muligt legetøj. 

Tror der skal sorteres lidt ud/lægges lidt væk. 
Synes egentlig hun leger mest "rollespil"/dukkeleg, altså lege med alle hendes figurer. Om det er dukkehus dukker eller turtles eller ja næsten hvad som helst. Så måske det er det jeg skal fokusere på, og så prøve at pakke en del andet væk. 

Hun kan godt lide Pippi, men tror på samme måde som hun elsker de fleste bøger/historier. Hun er endelig blevet bidt af Ramasjang, og især Rosa fra Ruladegade og Hr. Skæg

Anmeld Citér

1. juni 2015

Loa

Come on tøser, jeg ved godt det tager tid at tage billeder af værelserne, meeeeen er det ikke også lidt hyggeligt at dele dem med andre (Her menes mig især )

Del endelig billeder, erfaring, hvad hitter, hvad hitter ikke osv

Anmeld Citér

1. juni 2015

serinasmor

Loa skriver:

Jamen synes hun elsker det meste. Der skal være knald på, aktiviteter hele tiden. 
Hun bliver forvirret (fornemmer jeg) med rigtig meget legetøj og for mange muligheder, så tror jeg har gjort hende en bjørnetjeneste ved bare at proppe hendes værelse med alt muligt legetøj. 

Tror der skal sorteres lidt ud/lægges lidt væk. 
Synes egentlig hun leger mest "rollespil"/dukkeleg, altså lege med alle hendes figurer. Om det er dukkehus dukker eller turtles eller ja næsten hvad som helst. Så måske det er det jeg skal fokusere på, og så prøve at pakke en del andet væk. 

Hun kan godt lide Pippi, men tror på samme måde som hun elsker de fleste bøger/historier. Hun er endelig blevet bidt af Ramasjang, og især Rosa fra Ruladegade og Hr. Skæg

Ligger alt legetøj så hun kan se det hele på 1 gang ? 

For så kan en løsning sagtens være en rumdeler med kasser til noget af legetøjet ...

Ved ikke hvor stort værelset er - men tænker at du kan prøve at opdele det i zoner ...

• En dukkekrog hvis hun har babydukker ...
  • Et hjørne til dukkehus Eller turdles 
  • En hyggekrog med puder, nogle bamser og bøger 

Denne plan passer ikke hos os - her er værelset småt  

Hvis hun har noget du kan se hun ikke har brugt i lang tid så prøv at tage det væk det kan være det slet ikke ver savnet ... 

Hvis hun kan finde ud af selv at sortere legetøj efter om hun bruger det / er for stor til det osv så tag hende evt med på råd  

(serina kan helt af sig selv komme med noget hun ikke vil have længere eller ikke bruger mere og siger vi kan give det til nogle andre børn, der har mere brug for det  - Men det er ikke ens for alle børn - så tag hende kun med på råd hvis du kan mærke at hun kan finde ud af det ) 

I dit lokale teater, storcenter eller bibliotek kan du måske få en plakat med hr skæg eller rosa hvis de kommer på besøg

Anmeld Citér

1. juni 2015

Leonora

Loa skriver:

Mine piger er 3,5 og 7 år. 

Her er deres værelser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. juni 2015

sne190810

Vi er lige flyttet igår, så vi skal også til at lave værelser til 3 piger på 6 og 5 år. 

Syntes det er svært... For de er stadig små, men alligevel ved at blive lidt store. 

Vil gerne komme med billeder, når vi engang er på plads :-)

Anmeld Citér

2. juni 2015

Loa

Leonora skriver:

Mine piger er 3,5 og 7 år. 

Her er deres værelser

Wow hvor fint piget og romantisk  

Passer stilen til dine pigers personligheder synes du?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.