Loa skriver:
Jamen synes hun elsker det meste. Der skal være knald på, aktiviteter hele tiden.
Hun bliver forvirret (fornemmer jeg) med rigtig meget legetøj og for mange muligheder, så tror jeg har gjort hende en bjørnetjeneste ved bare at proppe hendes værelse med alt muligt legetøj.
Tror der skal sorteres lidt ud/lægges lidt væk.
Synes egentlig hun leger mest "rollespil"/dukkeleg, altså lege med alle hendes figurer. Om det er dukkehus dukker eller turtles eller ja næsten hvad som helst. Så måske det er det jeg skal fokusere på, og så prøve at pakke en del andet væk.
Hun kan godt lide Pippi, men tror på samme måde som hun elsker de fleste bøger/historier. Hun er endelig blevet bidt af Ramasjang, og især Rosa fra Ruladegade og Hr. Skæg 
Ligger alt legetøj så hun kan se det hele på 1 gang ?
For så kan en løsning sagtens være en rumdeler med kasser til noget af legetøjet ...
Ved ikke hvor stort værelset er - men tænker at du kan prøve at opdele det i zoner ...
- En dukkekrog hvis hun har babydukker ...
- Et hjørne til dukkehus Eller turdles
- En hyggekrog med puder, nogle bamser og bøger
Denne plan passer ikke hos os - her er værelset småt
Hvis hun har noget du kan se hun ikke har brugt i lang tid så prøv at tage det væk
det kan være det slet ikke ver savnet ...
Hvis hun kan finde ud af selv at sortere legetøj efter om hun bruger det / er for stor til det osv så tag hende evt med på råd
(serina kan helt af sig selv komme med noget hun ikke vil have længere eller ikke bruger mere og siger vi kan give det til nogle andre børn, der har mere brug for det - Men det er ikke ens for alle børn - så tag hende kun med på råd hvis du kan mærke at hun kan finde ud af det )
I dit lokale teater, storcenter eller bibliotek kan du måske få en plakat med hr skæg eller rosa hvis de kommer på besøg 
Anmeld
Citér