Pakke / brev retur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvis der ikke er navn, på postkasse/dør, er der nogle postbude der ikkeputter det i.

Okay måske det er det som er sket. For adressen passer ifølge krak ( på tlf nr )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2015

Anonym trådstarter

Anja82 skriver:

Jeg ville tage et billede, så køber både kan se adresse og postvæsnet besked og høre om adressen stemmer overens og så ville jeg gå på posthus og brokke mig, selvom det ikke er den stakkels postdame/-mands skyld..

Tar altid billeder af mine pakker så det har jeg. Men kan se adressen er korrekt . Tænkte jeg måske havde skrevet forkert 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Jeg vil give et skud på at "Ubekendt på adressen" betyder at Købers navn ikke står på postkassen/døren på den adresse du har sendt den til og så må postvæsenet ikke aflevere pakken/brevet

Ja det kunne jeg også regne ud . Sådan er posten bare ikke her på bøøøøhhhh landet. Tænkte jeg måske kunne have skrevet forkert men adressen er korrekt . 

Anmeld Citér

31. maj 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Ja det kunne jeg også regne ud . Sådan er posten bare ikke her på bøøøøhhhh landet. Tænkte jeg måske kunne have skrevet forkert men adressen er korrekt . 

Jeg ved bare der står det her på post Danmarks hjemmeside:

Er der skrevet en forkert adresse på pakken, eller er modtager ukendt på adressen, returnerer vi pakken til dig. Returnering sker til samme pris, som da du sendte pakken.

http://www.postdanmark.dk/da/Logistik/Pakker/praktik/Sider/varen-retur.aspx#tab3

Vis det er en procedure de har så det vel lige meget om man bor i en lille flække med 1 kirke og 5 huse langt ud på landet eller om man bor i en lejelighed i indre København. Tænker jeg hvert fald.

Anmeld Citér

31. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Jeg ved bare der står det her på post Danmarks hjemmeside:

Er der skrevet en forkert adresse på pakken, eller er modtager ukendt på adressen, returnerer vi pakken til dig. Returnering sker til samme pris, som da du sendte pakken.

http://www.postdanmark.dk/da/Logistik/Pakker/praktik/Sider/varen-retur.aspx#tab3

Vis det er en procedure de har så det vel lige meget om man bor i en lille flække med 1 kirke og 5 huse langt ud på landet eller om man bor i en lejelighed i indre København. Tænker jeg hvert fald.

Jo det er korrekt  ved bare posten her er rimelig large . Måske der er forskel alligevel på Kbh og bøhlandet. Tænker at posten måske " kender " sine " kunder " mere her hvor jeg bor

Anmeld Citér

31. maj 2015

FruStolpe

Anonym skriver:

Hmm vil godt nok ikke ret gerne have omkostninger da fejlen ikke er min. Spørgsmålet er hvorfor den kommer retur når adressen er korrekt  må ringe til posthuset 

Hvis ikke modtager har navn på kassen, så risikerer de at deres post bliver retuneret med "ubekendt på adressen" 

Jeg vil mene det er modtager som står for regningen, det er jo hendes eget ansvar at der er navn på...

Anmeld Citér

31. maj 2015

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Hvis ikke modtager har navn på kassen, så risikerer de at deres post bliver retuneret med "ubekendt på adressen" 

Jeg vil mene det er modtager som står for regningen, det er jo hendes eget ansvar at der er navn på...

Okay . Sikkert det der sket . Køber har spurgt om jeg vil sende igen , hvilket jeg gerne vil men vil jo ikke betale for Porto når fejlen ikke er min. 

Anmeld Citér

31. maj 2015

FruStolpe

Anonym skriver:

Okay . Sikkert det der sket . Køber har spurgt om jeg vil sende igen , hvilket jeg gerne vil men vil jo ikke betale for Porto når fejlen ikke er min. 

Selvfølgelig skal du ikke betale igen. Det er købers eget ansvar at sikre at afleveringsforholdene er iorden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.