Anonym skriver:
Hey women!
Jeg tænkte, det kunne være sjovt at tage pulsen på forummets sexliv, så jeg prøver lige med en lille undersøgelse - "hvordan var dit seneste knald?"
Hvornår: Weekenden for en uge siden
Kæreste/b-ven/engangsknald: Engangsknald (fandt ham i byen)
Hvor: I min seng
Hvor godt var det? (1-10) 5. Vi var fulde, så bliver det sjældent rigtig godt, vel?
Hvor lækker var han? (1-10) 7
Stillinger? Missionær og doggy
Klatten? To gange oppe i mig (med kondom). Da vi vågnede næste morgen, var han så sød, så jeg gav ham blowjob/handjob, og han kom på mine bryster.
Hvordan var DIT sidste knald? 
Se, nu vil jeg bidrage med en variant, der uden at jeg har læst alle indlæggene igennem, næppe har været nævnt 
Hvornår: Fredag aften /nat. 
Hvem: min mand, en ekstra mand og en lækker kvinde. 
Hvor: I en swingerklub, vi kender ganske godt.
Hvor godt var det: Altså, leg med andre og kun sex os to sammen er to vidt forskellige ting. Men på swingerskalaen var det nok en 7'er. 
Hvor lækker var han: Jamen, min mand er da altid en ti'er. Med hensyn til de to andre, og forøvrigt de øvrige mennesker der sexede rundt om os, var det generelt en "lækker" aften. En 7-8 stykker. Men bortset fra det betyder udseende i så meget når stemningen er god.. 
Stillinger: tja, de fleste, undtagen faktisk en ridetur. Det blev det ikke til den aften.
Klatten: joooooooh, se den blev jeg faktisk snydt for den aften...
Til gengæld nød jeg at se min mand komme oppe i vores kvindelige legekammerat. Og så fik jeg forøvrigt revanche om natten, da vi kom hjem 
Det var en festlig aften