Det seneste knald (Lidt sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2015

Anonym

Hvornår: 3xTorsdag aften/nat+2xFredag morgen
Kæreste/b-ven/engangsknald: b-ven
Hvor: I sengen og på sofaen
Hvor godt var det? (1-10) 10
Hvor lækker var han? (1-10) 10
Stillinger? Missionær, ride, doggy,
Klatten? I kondomet

Han skulle lave mad og så startede det hele i køkkenet og.. vi nåede ikke at se de film vi have tænkt os og om morgenen var der sørme gevinst igen.. Jeg havde det godt bagefter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

Anonym

Ha ha tror jeg tager et tæppe med næste gang jeg skal på besøg ved nogle og sidde i en sofa

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym

Hvornår: Kan ikke huske, en måneds tid siden

Kæreste/b-ven/engangsknald: Min mand

Hvor: I vores seng

Hvor godt var det? (1-10) En 5-6 stykker

Hvor lækker var han? (1-10) han er altid 10 

Stillinger? Missionær og lidt bagfra

Klatten? oppe i mig uden kondom 

sjovt som alle har drømmesex herinde, Gud ved om det virkelig passer  

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hvornår: Kan ikke huske, en måneds tid siden

Kæreste/b-ven/engangsknald: Min mand

Hvor: I vores seng

Hvor godt var det? (1-10) En 5-6 stykker

Hvor lækker var han? (1-10) han er altid 10 

Stillinger? Missionær og lidt bagfra

Klatten? oppe i mig uden kondom 

sjovt som alle har drømmesex herinde, Gud ved om det virkelig passer  

Mon ikke dem der skriver i denne tråd, er dem der har mest at fortælle- er sikker på at alle ikke har 10'er sex hver gang :p

Hvornår: I nat

Hvem: min kæreste

hvor: i sengen

Hvor godt: 7 - sexen var fantastisk, men jeg kan kun komme hvis jeg må larme, og hans kammerat sov i rummet ved siden af.

lækker: han er lækker, men det bar mørkt og jeg var lige blevet vækket, så jeg ved det ikke

Stilling: langt forspil og til slut mig øverst.

Klatten oppe i mig

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hey women!

Jeg tænkte, det kunne være sjovt at tage pulsen på forummets sexliv, så jeg prøver lige med en lille undersøgelse - "hvordan var dit seneste knald?"

Hvornår: Weekenden for en uge siden
Kæreste/b-ven/engangsknald: Engangsknald (fandt ham i byen)
Hvor: I min seng
Hvor godt var det? (1-10) 5. Vi var fulde, så bliver det sjældent rigtig godt, vel?
Hvor lækker var han? (1-10) 7
Stillinger? Missionær og doggy
Klatten? To gange oppe i mig (med kondom). Da vi vågnede næste morgen, var han så sød, så jeg gav ham blowjob/handjob, og han kom på mine bryster.

Hvordan var DIT sidste knald?

Here it goes:

Hvornår: igår aftes 31-05-2015
Kæreste/b-ven/engangsknald: med min mand, som jeg har været sammen med i elleve år.
Hvor: På sofaen
Hvor godt var det? (1-10) 7-8. Det var mega lækkert, men ikke helt optimalt i forhold til pladsen
Hvor lækker var han? (1-10) 10
Stillinger? lidt forskellige - igen pga pladsmangel. Men udvidet missionær og bagfra
Klatten? Han kom oppe i mig.

lidt vild dag faktisk. Vi knaldede to gange igår - det sker ikke så ofte mere

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym

Nytårsaften med min kæreste. Jeg har desværre taget så meget på, at jeg ikke kan holde min egen krop ud, så vi har ikke rigtig sex mere.  

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Mon ikke dem der skriver i denne tråd, er dem der har mest at fortælle- er sikker på at alle ikke har 10'er sex hver gang :p

Hvornår: I nat

Hvem: min kæreste

hvor: i sengen

Hvor godt: 7 - sexen var fantastisk, men jeg kan kun komme hvis jeg må larme, og hans kammerat sov i rummet ved siden af.

lækker: han er lækker, men det bar mørkt og jeg var lige blevet vækket, så jeg ved det ikke

Stilling: langt forspil og til slut mig øverst.

Klatten oppe i mig

Ved du ikke om din kæreste er lækker fordi der var mørkt, eller forstår jeg ikke dit svar?

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Ved du ikke om din kæreste er lækker fordi der var mørkt, eller forstår jeg ikke dit svar?

Hehe - der står bare "hvor lækker var han" - og han er lækker, men ved ikke om han var lige i det øjeblik. Bi havde begge sovet - det er meget muligt at han havde savl ned af kinden, pjusket hår og poser under øjnene ;p

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Nytårsaften med min kæreste. Jeg har desværre taget så meget på, at jeg ikke kan holde min egen krop ud, så vi har ikke rigtig sex mere.  

I samme båd som dig, så forstår dig udemærket.. Her var sidste gang vist i starten af april 

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym

Uha jeg bryder mønstret med al den perfekte sex  Ih ja hvor får man bare meget sex som enlig mor 

Hvornår: 1,5 år siden ()
Kæreste/b-ven/engangsknald: b-ven og på det tidspunkt kollega 
Hvor: På hans båd og senere i hans seng
Hvor godt var det? (1-10) 3  (der skulle holdes for mange pauser undervejs fordi han var tæt på at komme)
Hvor lækker var han? (1-10) 6 (han var ca 15 år ældre end mig og en rigtig sølvræv)
Stillinger? lidt forskellige
Klatten? Han kom oppe i mig m kondom

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.