Spise alene på restaurant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne du finde på at tage ud og spise alene på en restaurant ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.251 visninger
30 svar
21 synes godt om
28. maj 2015

Anonym trådstarter

Ja, overskriften siger sig selv..

hvorfor/hvorfor ikke?

min kæreste kan desværre ikke komme med, men har sindssyg lyst til at komme ud og spise:/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

Bebsen

Men at vi andre ikke ville gøre det, skal jo ikke afholde dig fra at gøre det 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Men at vi andre ikke ville gøre det, skal jo ikke afholde dig fra at gøre det 

Ja selvfølgelig

vil måske bare gerne vide, hvad andre tænker om det - desværre tager jeg mig ret meget af sådan noget.. 

Anmeld Citér

28. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville ikke. Jeg er nærig, jeg spiser hurtigt og endnu hurtigere alene - så for mig det at gå ud at spise også forbundet med godt selskab. 

Anmeld Citér

28. maj 2015

God-mor

Anonym skriver:

Ja, overskriften siger sig selv..

hvorfor/hvorfor ikke?

min kæreste kan desværre ikke komme med, men har sindssyg lyst til at komme ud og spise:/

Jeg ville ikke gå på en fin restaurant alene, men har været massere af gange på cafeer alene, hvor jeg eksempelvis har siddet med min bærbar og arbejdet lidt imens jeg fik en god frokost eller middag. 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg ville ikke gå på en fin restaurant alene, men har været massere af gange på cafeer alene, hvor jeg eksempelvis har siddet med min bærbar og arbejdet lidt imens jeg fik en god frokost eller middag. 

Hvad tænker du omkring sådan en buffet-restaurant 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Bebsen

Anonym skriver:

Ja selvfølgelig

vil måske bare gerne vide, hvad andre tænker om det - desværre tager jeg mig ret meget af sådan noget.. 

Tror faktisk de fleste ville have respekt for en kvinde der sad alene og hyggede sig på en god restaurant, med god mad og vin. Jeg ville ihvertfald 

Og for mig handler det mest om at jeg ikke er så madglad, så når jeg et alene bliver det ofte bare en rugbrød, toast eller lignende 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ville ikke. Jeg er nærig, jeg spiser hurtigt og endnu hurtigere alene - så for mig det at gå ud at spise også forbundet med godt selskab. 

Hehe - det er så forståeligt 

Anmeld Citér

28. maj 2015

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Hvad tænker du omkring sådan en buffet-restaurant 

Jeg har stemt "Jada" ikke fordi jeg nogensinde har gjort det, men som udgangspunkt ser jeg ikke hvorfor jeg ikke skulle kunne gøre det. og derudover mener jeg ikke at man er sindsyg bare fordi jeg måske ikke ville gøre det samme.

Du skal da bare tage ud og prøve det, nyde dit eget selskab og den gode mad og fungere det, så gør du det igen en anden gang, hvis ikke.. så gør du det jo bare aldrig igen.

Synes i hvert fald det er sejt, hvis du gør det.

Anmeld Citér

28. maj 2015

Sprit25

Jeg gør det "tit" min kæreste er kok så sidder tit i den cafe han arbejder på og hygger. Endten arbejder jeg selv med noget eller så læser jeg en god bog. 

Det er herligt. Det er 1000000% dig tid. Ingen stiller krav, ingen siger noget. Alt er ro

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.