Er jeg helt galt på den???? tidspunkt at lege på.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2015

MorTil4<3

Det er absolut helt ok det du gør 

Her kommer vores også i seng ved 19-19:30 tiden. 
Og det er efter et bad og alt det der ellers kommer med putning og klargøring til natten <3 

så her ville den heller ikke gå så sent 

når kl slår 18, så er der mad og leg er slut for dagen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

bøllen

Sujan skriver:

Min datter er 3 år. 

Underboen til os har 2 piger på 4 år og 5 år. 

Pigerne leger ofte sammen og er rigtig hyggeligt. Men de sidste par "aftener" er pigerne kommet op og spurgt om de måtte komme ind og lege kl. 18-18.30

jeg afviser dem og min datter bliver rigtig ked af det. Men synes det er alt for sent at lege i den alder. Vi er oftest lige færdige med aftensmaden og så står den på bade, nattøj, putning o.s.v. Jeg går hjemme, men min datter bliver puttet mellem 19-19.30....

har lige snakket med deres mor,som vist synes jeg var helt galt på den fordi jeg sagde det var et dumt tidspunkt at sende dem op og lege på. Hun rystede nærmest på hovedet af mig. Gik pænt ned og sagde at jeg synes det var for sent i forhold til min datters sengetid og hun blev ked af det når vi måtte sende dem væk. 

Er jeg for "streng"

Nej bestemt ikke . Her leger vi ikke efter spisetid . Eller om sommeren kan han godt rende ude 1 times tid 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Mettefpigen

Nææ det er du ikk.. Her kommer han i seng kl 18:30 ��

Anmeld Citér

28. maj 2015

Bshizzle

Jeg er næsten stik modsat  

Mine børn måtte for guds skyld gerne lege med over/underbo efter spisetid HVIS de har spist af, ryddet op, lavet lektier mm..

Men bare de ligger i deres seng inden kl 20.00! 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Mama85

Sujan skriver:

Min datter er 3 år. 

Pigerne leger ofte sammen og er rigtig hyggeligt. Men de sidste par "aftener" er pigerne kommet op og spurgt om de måtte komme ind og lege kl. 18-18.30

jeg afviser dem og min datter bliver rigtig ked af det. Men synes det er alt for sent at lege i den alder. Vi er oftest lige færdige med aftensmaden og så står den på bade, nattøj, putning o.s.v. Jeg går hjemme, men min datter bliver puttet mellem 19-19.30....

har lige snakket med deres mor,som vist synes jeg var helt galt på den fordi jeg sagde det var et dumt tidspunkt at sende dem op og lege på. Hun rystede nærmest på hovedet af mig. Gik pænt ned og sagde at jeg synes det var for sent i forhold til min datters sengetid og hun blev ked af det når vi måtte sende dem væk. 

Er jeg for "streng"

Slet ikke. Hvis det er sådan i jeres familie, så må underboen bare ryste alt det hun vil med hendes hovede 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Os&lilledig

Vores datter er 5 år og sover 18:30-19:00 stykker. Alle familier hvor vi bor. Har alle en klar aftale om ikke at lege efter maden. Alle ved at man KUN Leger efter maden fredag og lørdag.  alle unger her i vores kvarter sover imellem 18:30 og 19:30. Så nej du passer bare på din datter og giver hende en stabil hverdag og en god søvn og en god tid med dig  

Anmeld Citér

28. maj 2015

TNBC

Sujan skriver:

Min datter er 3 år. 

Er jeg for "streng"

Nej, hvis det er sådan I har det i jeres familie, er det sådan I har det.

Men familier er forskellige. Og hvis man spiser 18-18.30 og barnet sover 19.30, så giver det jo ikke mening at begynde en leg.  Og her kan vi også være ude efter aftensmad(efter 18), da de først går i seng kl.20(1 og 2), så hvis vejret er godt, så er vi ude..

Anmeld Citér

28. maj 2015

TNBC

Bshizzle skriver:

Mine børn måtte for guds skyld gerne lege med over/underbo efter spisetid HVIS de har spist af, ryddet op, lavet lektier mm..

Jeg har det på samme måde..

Anmeld Citér

28. maj 2015

Sujan

LonglivetheQueen skriver:

Nej.

I har jeres familie, som gør tingene på jeres måde, det er der intet galt i.

De har deres familie som gør tingene på deres måde, det er der intet galt i.

MEN.. man skal respektere hinanden og når du siger du ikke vil have hun sender hendes unger op for at lege på det tidspunkt, jamen så skal hun respektere det.

Det betyder ikke hun skal være enig med din måde at gøre det på, du er jo - i denne henseende - heller ikke enig med hendes måde at gøre det på.

Du har helt ret:-)

Anmeld Citér

28. maj 2015

Sujan

Bshizzle skriver:

Også når de er så små?

altså har ikke noget imod de leger.. Og om fredagen leger de nogle gange til kl. 18.,

de har alle 3 bare rigtig svært ved at afbryde legen og falde ned bagefter. Derfor synes jeg det er for sent at starte leg kl. 18.30 når man går i seng 19-19.30.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.