IVF behandling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2015

Maier

Becks skriver:

Jeg var virkelig også nervøs inden... Havde hørt div. skrækhistorier om hvor ondet det gjorde osv. 

Men ærligt? Så mærkede jeg MEGET LIDT :) Den første bedøvelse gjorde ikke ondt, den i den anden side, nev lidt.. Jeg fik en beroligende en lille time inden, og så en del morfin... Jeg havde 4 ægblære, men der var kun 1 æg i den ene, de andre var tomme... 

Samme dag, gik jeg på shopping inde på strøget ;)

Jeg blev gravid i første forsøg og er nu 4+3

Held og lykke <3

Dejligt at høre at du ikke mærkede det store til det. Det beroligere mig lidt mere når jeg hører disse historier 

Jeg skal scannes på mandag for at se om jeg er ved at være klar, så regner med at det kommer til at gå løs hurtigt derefter .

Stort TILLYKKE med den lille ny på vej 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2015

Bimse12

Maier skriver:

Er igang med medicin til IVF behandling og skal have taget æg ud om ca. 1 uge.
Er dog ret nernøs for at skulle have taget æg ud og vil i den forbindelse blive rigtig glad for at høre andres erfaringer med dette og hvor ondt det gør?

Hvor mange forsøg tog det jer andre før der var "bid" ved IVF?

Håber at nogle kan hjælpe mig lidt 

Har vente tiden været længe inden du fik tiden til at få taget dine æg ud ? ��

Anmeld Citér

1. juni 2015

Maier

Martan88 skriver:

Har vente tiden været længe inden du fik tiden til at få taget dine æg ud ? ��

Vi har forrinden dette, været igennem flere IUI behandlinger uden resultat.

Vi lider af sekundær infertilitet. Der er ikke fundet noget abnormt ved nogen af os, men min mand har dog det seneste ½ år haft influenza et par gange, hvilket har betydet at vi har måtte vente med IVF indtil hans sædkvalitet igen var i top.

Så har ventet på IVF i ½ år og prøvet på at få barn nr 2 i over 3 år nu .

Har her til morgen været ude på klinikken for at få scannet mine æggestokke. Min læge så helt forkert ud i ansigtet og sagde at jeg skulle stoppe behandlingen med det samme. Der var alt for mange æg og der var fare for væske i bughulen .

Havde sådan glædet mig til at komme igang, selvom at jeg var ret nervøs for ægudtagningen...............øv, er rimelig slået ud idag, for nu kan vi tidligst komme videre til august  

Syntes dog også, at det var en voldsom øgning af Gonal jeg skulle have denne gang. Gik fra 75 enheder til 225 . Har været sengeliggende de sidste par dage grundet bivirkninger.

Syntes efterhånden at det føles som om at vi aldrig kommer videre i dette følelsladet hormoncirkus......

Anmeld Citér

1. juni 2015

ErDuHerIkkeSnart

Ventetid er det mest opslidende og værste ved hele dette show. Det kender jeg kun alt for godt - og tre måneder er vitterligt en evighed, når man så længe har brændt så meget for noget. 

Jeg er ked af at høre at du er blevet overstimuleret - det sker jo desværre en gang i mellem - og det lyder også som en meget stor stigning i dosis, sådan som du beskriver det. Sørg for en god snak med lægerne om "hvorfor det gik galt" og hvordan I undgår det næste gang. 

Alt mulig held og lykke til dig - jeg ønsker dig en sommer som går så hurtigt som overhovedet muligt. 

Kh Signe

www.ErDuHerIkkeSnart.Wordpress.com 

Anmeld Citér

1. juni 2015

Maier

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Ventetid er det mest opslidende og værste ved hele dette show. Det kender jeg kun alt for godt - og tre måneder er vitterligt en evighed, når man så længe har brændt så meget for noget. 

Jeg er ked af at høre at du er blevet overstimuleret - det sker jo desværre en gang i mellem - og det lyder også som en meget stor stigning i dosis, sådan som du beskriver det. Sørg for en god snak med lægerne om "hvorfor det gik galt" og hvordan I undgår det næste gang. 

Alt mulig held og lykke til dig - jeg ønsker dig en sommer som går så hurtigt som overhovedet muligt. 

Kh Signe

www.ErDuHerIkkeSnart.Wordpress.com 

Tak skal du have .

Ja, syntes også at det var en noget voldsom dosis jeg blev sat op med  Tror jeg vil prøve at få en snak med min læge som du skriver, tror det kunne være godt for mig, for har svært ved at forstå hvorfor at det gik galt og sidder med en følelse af at jeg ikke syntes at klinikken har gjort deres forarbejde godt nok . Vil gerne have afkræftet denne fornemmelse, så jeg kan komme videre mentalt, mens vi venter.

Godt at denne dag snart er slut, den har bare været alt andet end god for mig.

Tak for de søde ord - de varmer 

Anmeld Citér

1. juni 2015

ErDuHerIkkeSnart

Maier skriver:

Tak skal du have .

Ja, syntes også at det var en noget voldsom dosis jeg blev sat op med  Tror jeg vil prøve at få en snak med min læge som du skriver, tror det kunne være godt for mig, for har svært ved at forstå hvorfor at det gik galt og sidder med en følelse af at jeg ikke syntes at klinikken har gjort deres forarbejde godt nok . Vil gerne have afkræftet denne fornemmelse, så jeg kan komme videre mentalt, mens vi venter.

Godt at denne dag snart er slut, den har bare været alt andet end god for mig.

Tak for de søde ord - de varmer 

Det lyder som en rigtig god idé - så du kan få ro på og igen have tillid til at de selvfølgelig ved hvad de gør næste gang, så I kan gennemføre jeres behandling som planlagt. 

Der er mange lorte-dage i alt det her - nogle gange er det eneste som hjælper at gå i seng og glæde sig til at det bliver i morgen. Igen - mange tanker til dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.