budget på dåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Blvp87 skriver:

Helt i orden. Kunne ikke se det citeret tekst på telefonen

Ok

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

lillespir26

Vi holder dåb imorgen for 31 voksne 4 børn til brunch på en cafe det bliver lige omkring 5000kr 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Blvp87

lillespir24 skriver:

Vi holder dåb imorgen for 31 voksne 4 børn til brunch på en cafe det bliver lige omkring 5000kr 

Det overvejede vi også .. men så kom problemstillinger med 5 vegataner.  8 veganer. Og nogen har allergi.  Nogen spiser ikke gris.  Osv. ..

Anmeld Citér

8. juni 2015

Christabelle

Vi holdt barnedåb sidste år i marts og brugte mellem 4500,- og 5000,-. Vi var 44 i alt inkl børn.

Vi lejede et billigt festlokale (700,-) og fik pålægsmænd (-damer) gennem min svigerindes arbejde (300,- X 5stk=1500).

Så havde vi købt øl og vand på tilbud i Bilka.

Jeg fik en kollega til at lave dåbskage (600,-).

Dåbskjolen var fra min kærestes familie så den kostede ingenting, svigermor købte ny sløjfe til den.

Og så købte vi kaffe, chokolade, slik, blomster, duge og diverse pynt til bordet for resten af pengene (ca 1000-1500,-)

Anmeld Citér

8. juni 2015

lillespir26

Blvp87 skriver:

Det overvejede vi også .. men så kom problemstillinger med 5 vegataner.  8 veganer. Og nogen har allergi.  Nogen spiser ikke gris.  Osv. ..

Vi havde nu også en muslim

med og der var rigeligt han kunne spise 

hvis i vælger brunch et lidt mere fansy cafe sted kan man oftest være med til at skrædder sy det de laver 

hos og var der f.eks laks ,yoghurt alt alm brunch noget okse pålæg mv 

Anmeld Citér

8. juni 2015

lillespir26

Blvp87 skriver:

Vi havde nu også en muslim

med og der var rigeligt han kunne spise 

hvis i vælger brunch et lidt mere fansy cafe sted kan man oftest være med til at skrædder sy det de laver 

hos og var der f.eks laks ,yoghurt alt alm brunch noget okse pålæg mv 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Blvp87

Tro mig . Vi køber også alt i bilka på tilbud.  Alt der er på tilbud.  Lige fra borddækning til kaffe :-D

Anmeld Citér

17. juni 2015

Blvp87

Vi fandt en billig kineske buffet og de ordner alt. Vi skal bare lukke dem ind ♡

Anmeld Citér

17. juni 2015

Nadia&Daniel

Blvp87 skriver:

Hvor mange penge brugte i på dåben ? Hvor kan man spare henne

Vi havde lagt 12.000 til side - det blev 11.000 lige ud (alt fra toiletpapir til gæsterne, til tøjet vi havde på) 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Blvp87

Nadia&Daniel skriver:

Vi havde lagt 12.000 til side - det blev 11.000 lige ud (alt fra toiletpapir til gæsterne, til tøjet vi havde på) 

Regner med at vi når de 9000

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.