De der teenagere.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.698 visninger
26 svar
0 synes godt om
12. september 2009

ekzunz

Vi er jo begavet med hele 3 stks - af hankøn, og det giver selvfølgelig en masse glæder og genstridigheder.

Jeg blev således usædvanlig upopulær idag da jeg sagde at Kenneth på 14  skulle være hjemme fra fest kl. 00.00....

Jeg har jo ikke lyst til at han skal være udenfor fordi han må meget mindre end alle de andre (hvilket han jo højlydt påpegede var tilfældet), men jeg synes heller ikke det er i orden at 14 årige render rundt i byen midt om natten.

Hvad siger i - er jeg gammeldags eller er det meget passende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Ni-ko-li-ne

Znuzke skriver:

Vi er jo begavet med hele 3 stks - af hankøn, og det giver selvfølgelig en masse glæder og genstridigheder.

Jeg blev således usædvanlig upopulær idag da jeg sage at Kenneth på 14  skulle være hjemme fra fest kl. 00.00....

Jeg har jo ikke lyst til at han skal være udenfor fordi han må meget mindre end alle de andre (hvilket han jo højlydt påpegede var tilfældet), men jeg synes heller ikke det er i orden at 14 årige render rundt i byen midt om natten.

Hvad siger i - er jeg gammeldags eller er det meget passende??

hvis du er gammeldags så er jeg også... jeg kunne måske strække mig til klokken et... men så går den heller ikke længere...

Anmeld

12. september 2009

helora

Jeg synes slet ikke du er urimelig. Jeg vil heller ikke lade mine piger rende i byen til langt ud på natten, når de er 14 (hvilket der heldigvis er længe til). Nu er det immervæk nogle år siden jeg var 14, men jeg kan da huske, at den oftest brugte undskyldning var, at 'alle de andre må', og det var som regel løgn

Anmeld

12. september 2009

KarinaIda

Er du gammeldags, så jeg også..

Min datter ville jeg ikke lade rende rundt til langt ud på natten nede i byen osv... Jeg kunne strække mig til kl 0100, men så heller ikke længere!!
Kan da huske fra jeg var i den alder, at der var det kl 0000 man var hjemme, og var man ikke det, ventede der en ordentlig skideballe...

Så jeg synes bestemt ikke du er urimelig når du sætter et fast klokkeslet han skal være hjemme på!

Anmeld

12. september 2009

Muffinmus

svært at sige, kommer an på hvor man bor synes jeg...boede jeg i Århus, KBH, Aalborg, Odense osv så NEJ.
Men her ude på bøhlandet hvor jeg bor er det lidt anderledessynes jeg.
Jeg var selv ude til mellem 1-2 i den alder uden problemer, mine forældre hentede mig og holdte lidt øje med mig jo

Anmeld

12. september 2009

4kløver

Min pige på 15 skal være hjemme kl 22 og vis hun sidder inden hos en veninde kan jeg godt sige kl 23 men så henter jeg hende også selv om det er lige ved siden af 

så ja jeg er også gammeldags

Anmeld

12. september 2009

ekzunz

MariaE skriver:

svært at sige, kommer an på hvor man bor synes jeg...boede jeg i Århus, KBH, Aalborg, Odense osv så NEJ.
Men her ude på bøhlandet hvor jeg bor er det lidt anderledessynes jeg.
Jeg var selv ude til mellem 1-2 i den alder uden problemer, mine forældre hentede mig og holdte lidt øje med mig jo

Altså jeg er jo så bare lidt en kylling og synes at verden har forandret sig rigtig meget siden jeg selv var 14. Tiden er en anden, men det er nu ikke så meget fordi jeg er bange for at han skal komme til skade, jeg kan bare ikke rigtigt se nogen grund til at de skal være ude så sent. Vi bor også i en lille by, og han er normalt en vældig fornuftig ung mand, meeeeen....jeg synes godt nok at kl. 2 er sent for en 14 årig...

Anmeld

12. september 2009

ekzunz

4kløver skriver:

Min pige på 15 skal være hjemme kl 22 og vis hun sidder inden hos en veninde kan jeg godt sige kl 23 men så henter jeg hende også selv om det er lige ved siden af 

så ja jeg er også gammeldags

Jeg kunne forestille mig at jeg også ville være mere tilbageholdende med en pige end med en dreng....totalt diskriminerende - men sådan er det bare....

Vi har oplevet at en mor satte 2 13 årige piger af ude foran vores hus og kørte sin vej. Vi andede ikke hvem de var og Kenneth var slet ikke hjemme. De boede så i Tune ved Roskilde.....Så fortalte vi hvor han var, og de gik så derover istedet.....Jeg fatter det simpelthen ikke!!! Den mor aner jo slet ikke hvor hendes datter er, eller hvad hun laver....

Anmeld

12. september 2009

Betina88

Jeg synes det er fint til kl . 00.00 .. Du er slet ikk' gammeldages ..

Unge under 16 , ska' ikk' være for længe ude ..

Anmeld

12. september 2009

wamse

Uhhh for første gang er jeg nok ret gammeldags nu, for min søn skal absolut ikke rende rundt ude til 00.00. Kan slet ikke se, hvad han skal ude på det tidspunkt af døgnet. Nix her skal knægten senest være hjemme kl. 22.00, med mindre der er sodavandsdisko i hallen 500 m herfra, så får han lov til det. Føler mig nu egentlig ikke gammeldags på det punkt, men kan bare ikke se, hvad børn i den alder skal være ude for der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.