Hvor lang tid gik der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2015

Os&lilledig

CH2012 skriver:

Okay, men vi er enige om, at det er en gynækolog der laver den skylning af æggelederne, ikk?

Okay, det lyder ikk som en sjov oplevelse. Så tænker jeg nok at det ikk lige er stedet for mig. Vil jeg slet ikk kunne holde til 

Ingen anelse om en gynækolog gør det. Jeg fik lavet min på Næstved sygehus  radiologisk afd. De sprøjtede kontrast væske op igennem æggelederne og tog røntgen billeder imens  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

FrkC

Vi var til første samtale sidst i oktober .. Min kærestes sædkvalitet er temmelig dårlig så der skulle tages nogle supplerende blodprøver som det tog lidt tid at få svar på og så var vi til infomøde på klinikken i december (det var obligatorisk inden vi kunne komme i gang) .. Vi startede første forsøg sidst i januar og blev her gravid  Vi var tilknyttet klinikken i Skive .. 

Anmeld Citér

28. maj 2015

HappyOne

CH2012 skriver:

Hejsa.

Hvor lang tid gik der fra I blev henvist til udredning til I kom igang med jeres første fertilitetsbehandlings-forsøg?

Vi har været til første samtale, og der er 2 års ventetid. eller nu er der 1 år og 11 mdr.  

Anmeld Citér

28. maj 2015

FrkHS

For os gik det rigtig hurtigt. Tog kontakt i slutningen af august, og fik tid til samtale en lille måneds tid efter. Vi valgte privat klinik grundet den noget længere ventetid i det offentlige.

Vil på ingen måde anbefale Dansk fertilitetsklinik. Godtnok er det overvejende søde sygeplejersker de har ansat, men deres evne til at udrede, ændre i medicin osv ligger på et meget lille sted.

Anmeld Citér

28. maj 2015

CH2012

HappyOne skriver:

Vi har været til første samtale, og der er 2 års ventetid. eller nu er der 1 år og 11 mdr.  

Hvorfor så lang tid? Det lyder helt vildt!

Anmeld Citér

28. maj 2015

CH2012

FrkHS skriver:

For os gik det rigtig hurtigt. Tog kontakt i slutningen af august, og fik tid til samtale en lille måneds tid efter. Vi valgte privat klinik grundet den noget længere ventetid i det offentlige.

Vil på ingen måde anbefale Dansk fertilitetsklinik. Godtnok er det overvejende søde sygeplejersker de har ansat, men deres evne til at udrede, ændre i medicin osv ligger på et meget lille sted.

Okay,  tak.... Okay. Så styrer vi uden om dem... 

Anmeld Citér

29. maj 2015

HappyOne

CH2012 skriver:

Hvorfor så lang tid? Det lyder helt vildt!

Vi er ikke blevet ringet op endnu. 

Vi var til første samtale for en måned siden, hvor de sagde at der var 2 års ventetid. 

Anmeld Citér

30. maj 2015

Aline

CH2012 skriver:

Hejsa.

Hvor lang tid gik der fra I blev henvist til udredning til I kom igang med jeres første fertilitetsbehandlings-forsøg?

Det gik også hurtigt for mig her, i Roskilde... Ca. 14 dage.

Anmeld Citér

30. maj 2015

The wish

Os&lilledig skriver:

Ingen anelse om en gynækolog gør det. Jeg fik lavet min på Næstved sygehus  radiologisk afd. De sprøjtede kontrast væske op igennem æggelederne og tog røntgen billeder imens  

Må jeg lige spørge,  er det noget der gør ondt, også bare generelt det hele? 

Anmeld Citér

30. maj 2015

Os&lilledig

The wish skriver:

Må jeg lige spørge,  er det noget der gør ondt, også bare generelt det hele? 

Det er forskelligt. Kender en som slet ikke synes det godt ondt. Jeg synes det gjorde rigtig rigtig ondt og jeg er ikke pivet. Men det kan være fordi min livmoder er bagoverbøjet.. Men man kan sige, det bliver jo sprøjtet væske op igennem æggelederne og der er normalt ikke noget som skal den vej. Men det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.