CH2012 skriver:
Har godt været inde og læse lidt om dem/deres hjemmeside... Var I tilfredse med det sted? 
Og ved du om man kan blive henvist til dem direkte, så vi ikk behøver gå igennem gynækolog først?
Vi blev henvist direkte. Så sendte de os et brev med ALT vi skulle sørge for af undersøgelser. Vi var aldrig hos en gynækolo først.. Så da vi Kom til samtale havde vi sørget for alt. Min læge havde selv sørget for at henvise os til passage undersøgelsen og havde selv taget alle blodprøver, smear og klamydia test.. Så vi var top klar
både og.. Jeg fejler intet og er kun i behandling pga mit forhold til en anden kvinde. Men savnede at de prøvede at ændre lidt medicin for at danne to æg på mig. Men alt i alt fin behandling.. Blev gravid 2 gange på 5 forsøg. Min veninde derimod som har haft voldsomt mange problemer i form af en krop som ikke opføre sig "rigtigt". Der har de satme vadet i spinaten og pisset godt og grundigt på hende og ikke udredt hende eller ændret procedure trods de kunne se, at alt så mistænkeligt ud! Det har kostet hende mange penge og meget sorg. Så har man problemer ville jeg ikke anbefale dem...! Men har hørt godt om Copenhagen fertility center.
Anmeld
Citér