lidt sur, mest skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2015

MyLove E

lineog4 skriver:

Min børnehavedreng har ben hvor man dårligt kan se hvad farve hans hud egentlig har  noget sker hjemme, men en stor del sker i børnehaven, og jeg hører meget sjældent andet end det han selv beretter. Tror da han bliver trøstet en gang om dagen dernede, men synes ikke de behøver fortælle mig det hvis ikke det er noget jeg skal være obs på. Selvsagt har han slået hovedet hårdt fx skal de selvsagt sige det da jeg så skal være obs, eller noget der kunne have gjort ham bange og jeg så ikke forstår hvad han taler om. Men ellers forventer jeg ikke at få noget at vide.

Jo jo min søn kommer også ALTID til skade. Og har altid Blå mærker eller ligne. 

Måske er jeg bare pylret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

MyLove E

Tin skriver:

Jeg kan godt følge dig i,at det er træls, men tænker egentlig også at pædagogerne vil få frygtelig travlt hvis de skulle huske at fortælle om samtlige de småskader, som børn jo får i løbet af en aktiv dag.

Personligt ville jeg slet ikke undre mig yderlig over et sådan mærke og jeg ville slet ikke gøre det til et stort samtale emne næste dag.

Jeg er nok også bare sur over at man ALDRIG får noget af vide i den børnehave! 

Nu ser jeg Hvordan det ser ud i morgen og så tager jeg den der fra

Anmeld Citér

27. maj 2015

Mor1986

Personligt så ville jeg nævne det. Ja børn kommer til skade. Men sådan en skade er altså noget man oplyser forældrene om. Det var noget jeg selv ville oplyse forældre om.

der er ikke noget værre end at hente sit barn og opdage en slem skade og så intet få at vide,

min søster hentede en gang sin pige. Hun troede det var syltetøj på kinden. Det viste sig at pigen var faldet og havde slåetsig voldsomt. Ikke en sagde noget.

hvis der har været nogetsteds vores datter så har jeg spurgt ind til det

Anmeld Citér

27. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ser ud til det er på benet? I vores bhv ville de slet ikke have set det mærke tror jeg. De har nok trøstet og tænkt at han bare faldt og slog sig og ikke andet - der er jo ikke hul på huden. 

Jeg selv hiver heller ikke bukserne af min søn når han falder for at se efter skrammer, med mindre der er gået hul på bukserne self. Måske ser man så et blåt mærke når man kommer hjem, men det ser pædagogen jo ikke.  

Anmeld Citér

27. maj 2015

IT-nørd

lineog4 skriver:

Min børnehavedreng har ben hvor man dårligt kan se hvad farve hans hud egentlig har  noget sker hjemme, men en stor del sker i børnehaven, og jeg hører meget sjældent andet end det han selv beretter. Tror da han bliver trøstet en gang om dagen dernede, men synes ikke de behøver fortælle mig det hvis ikke det er noget jeg skal være obs på. Selvsagt har han slået hovedet hårdt fx skal de selvsagt sige det da jeg så skal være obs, eller noget der kunne have gjort ham bange og jeg så ikke forstår hvad han taler om. Men ellers forventer jeg ikke at få noget at vide.

Jeg skulle næsten til at skrive det samme 

Vores Supergirl (som hun selv kalder sig) på snart 4 er en vildbasse og hendes ben er gule og blå, men mange fine runde mærker af forskellig dato 

Det er lidt ærgerligt jeg ikke kan tillade mig at lægge billedet jeg tog i aften ind her.

Vi får heller ikke noget at vide, medmindre hun slog sig alvorligt eller belevet bidt.

Anmeld Citér

27. maj 2015

SandraXOXO

Nej det der er intet. Jeg forventer kun pædagogerne fortæller det vigtige, som slemme fald, slået hovede eller lign.. Et lille blåt mærke fra en leg der lige så godt ku være sket herhjemme behøver de ikke sige. og jeg ville aldrig brokke mig over småting, pædagoger er rigeligt pressede uden vi forældre står og slår dem i hovedet og forlanger de bruger tid på at snakke med os. Hvis bare de gir børnene opmærksomhed, så kan jeg godt leve med de ikke har tid til mig. 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Bebsen

MyLove E skriver:

Godaften.

Jeg hentet i dag Elias på vej ud af børnehaven, siger han " jeg har fået et myggestik og det Gør ondt" Min mor er med så hun kigger på det og smør det med alo vera. Jeg går ind til pædagogen og spørg om de vil hjælpe mig med at huske på at jeg skal ha noget mygge creme med. ( han døjer meget med myggestik )

Helt roligt siger hun bare, nej nej det er fordi de har bundet have slanger rundt om moon cars, og så faldt han over den.

Først tænkte jeg bare, ihh igen fortæller de mig ikke noget, men pyt det Gør over lige om snart.

Men nej her til aften er det stadig et helt rødt mærke rundt om begge ben. Det Gør ondt når man trykker på det,ellers ikke.

Må jeg godt Være sur???

Sur over hvad?    

Et børnehave barn får blå mærker, som de ikke engang selv aner hvor stammer fra jo, min søn kom hjem fra sin far med et stort blåt mærke med en hudafskrabning her sidst, jeg aner ikke hvad der er sket, og har da spurgt drengen, han mente sjovt nok os det var et myggestik  Men altså, det er en skramme, det er ikke noget jeg er gal på hans far over at han ikke har fortalt hvad der er sket... Og jeg har ikke engang spurgt far hvad der er sket...Og det samme i børnehaven - hvis der rent faktisk skete noget, og de gange han er blevet bidt eller har slået sig mere alvorligt har jeg fået besked, akkurat som når han har bidt eller slået de andre 

Anmeld Citér

28. maj 2015

modesty

MyLove E skriver:

Godaften.

Jeg hentet i dag Elias på vej ud af børnehaven, siger han " jeg har fået et myggestik og det Gør ondt" Min mor er med så hun kigger på det og smør det med alo vera. Jeg går ind til pædagogen og spørg om de vil hjælpe mig med at huske på at jeg skal ha noget mygge creme med. ( han døjer meget med myggestik )

Helt roligt siger hun bare, nej nej det er fordi de har bundet have slanger rundt om moon cars, og så faldt han over den.

Først tænkte jeg bare, ihh igen fortæller de mig ikke noget, men pyt det Gør over lige om snart.

Men nej her til aften er det stadig et helt rødt mærke rundt om begge ben. Det Gør ondt når man trykker på det,ellers ikke.

Må jeg godt Være sur???

Det er jo hvad der sker.

Er du sur over at de ikke har informeret dig om det, eller hvordan?

Jeg ville ikke blive sur.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.