lidt sur, mest skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.715 visninger
17 svar
27 synes godt om
27. maj 2015

MyLove E

Godaften.

Jeg hentet i dag Elias på vej ud af børnehaven, siger han " jeg har fået et myggestik og det Gør ondt" Min mor er med så hun kigger på det og smør det med alo vera. Jeg går ind til pædagogen og spørg om de vil hjælpe mig med at huske på at jeg skal ha noget mygge creme med. ( han døjer meget med myggestik )

Helt roligt siger hun bare, nej nej det er fordi de har bundet have slanger rundt om moon cars, og så faldt han over den.

Først tænkte jeg bare, ihh igen fortæller de mig ikke noget, men pyt det Gør over lige om snart.

Men nej her til aften er det stadig et helt rødt mærke rundt om begge ben. Det Gør ondt når man trykker på det,ellers ikke.

Må jeg godt Være sur???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

Bak

MyLove E skriver:

Godaften.

Jeg hentet i dag Elias på vej ud af børnehaven, siger han " jeg har fået et myggestik og det Gør ondt" Min mor er med så hun kigger på det og smør det med alo vera. Jeg går ind til pædagogen og spørg om de vil hjælpe mig med at huske på at jeg skal ha noget mygge creme med. ( han døjer meget med myggestik )

Helt roligt siger hun bare, nej nej det er fordi de har bundet have slanger rundt om moon cars, og så faldt han over den.

Først tænkte jeg bare, ihh igen fortæller de mig ikke noget, men pyt det Gør over lige om snart.

Men nej her til aften er det stadig et helt rødt mærke rundt om begge ben. Det Gør ondt når man trykker på det,ellers ikke.

Må jeg godt Være sur???

Jeg kan godt forstå du bliver lidt sur, men jeg synes ikke, der er grund til at gøre mere ved det. Det ser stadig rødt i ja, men det ser nu ikke så alvorligt ud. Børn leger og finder på dumme ting og kommer galt afsted, det ligner ikke en af de alvorlige skrammer. Jeg ville nok bare lade det ligge og ikke tænke yderligere på det. 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Mimic

MyLove E skriver:

Godaften.

Må jeg godt Være sur???

Jeg ville ikke være sur, vilde katte får revet skind som man siger

De får skrammer og det kan man ikke undgå

Anmeld Citér

27. maj 2015

MyLove E

Bak skriver:

Jeg kan godt forstå du bliver lidt sur, men jeg synes ikke, der er grund til at gøre mere ved det. Det ser stadig rødt i ja, men det ser nu ikke så alvorligt ud. Børn leger og finder på dumme ting og kommer galt afsted, det ligner ikke en af de alvorlige skrammer. Jeg ville nok bare lade det ligge og ikke tænke yderligere på det. 

Jeg vil siger noget i morgen. Men mest fordi jeg er SÅåå træt af at aldrig få noget af vide!

Denne gang VIDSTE hun at der var sket noget, men siger stadig ikke noget!

Anmeld Citér

27. maj 2015

MyLove E

Mimic skriver:

Jeg ville ikke være sur, vilde katte får revet skind som man siger

De får skrammer og det kan man ikke undgå

Det er ikke det at han får blå mærker og skrammer. Men det her er tæt på brandmærker og det at der ikke er nogen som siger noget!

Han er en rask dreng så selvfølgelig skal han ha mange skrammer 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Bak

MyLove E skriver:

Jeg vil siger noget i morgen. Men mest fordi jeg er SÅåå træt af at aldrig få noget af vide!

Jeg får da heller ikke at vide, når min datter har slået sig i vuggestuen. Det tror jeg da er helt normalt at man ikke gør. Så kunne de jo rende og fortælle om skræmmer hele tiden.. Selvfølgelig hvis de har slået sig slemt fortæller de det selvfølgelig, men ellers ikke. Jeg synes, ikke du skal sige noget. Hun fortalte jo, hvad der var sket, da du spurgte til det.. 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Sitrani

MyLove E skriver:

Godaften.

Må jeg godt Være sur???

Du har lov til at føle hvad du føler... jeg ville ikke selv blive sur.... det der lige umiddelbart støder mig mest er, at de lader børnene lege med haveslanger??!!! Øh.. kvælningsfare???!! I min datters børnehave på de hverken have snore, tørklæder, halskæder eller lign. med... så det undrer mig at de overhovedet har fået lov at lege med noget, der i værste fald ku ende med noget, der er værre end røde mærker....

Når det så er sagt så sys jeg da at du skal gå til pædagogerne og sige, at du ønsker at få sådan noget at vide en anden gang...

Anmeld Citér

27. maj 2015

lineog4

Min børnehavedreng har ben hvor man dårligt kan se hvad farve hans hud egentlig har  noget sker hjemme, men en stor del sker i børnehaven, og jeg hører meget sjældent andet end det han selv beretter. Tror da han bliver trøstet en gang om dagen dernede, men synes ikke de behøver fortælle mig det hvis ikke det er noget jeg skal være obs på. Selvsagt har han slået hovedet hårdt fx skal de selvsagt sige det da jeg så skal være obs, eller noget der kunne have gjort ham bange og jeg så ikke forstår hvad han taler om. Men ellers forventer jeg ikke at få noget at vide.

Anmeld Citér

27. maj 2015

Tin

Profilbillede for Tin
MyLove E skriver:

Jeg kan godt følge dig i,at det er træls, men tænker egentlig også at pædagogerne vil få frygtelig travlt hvis de skulle huske at fortælle om samtlige de småskader, som børn jo får i løbet af en aktiv dag.

Personligt ville jeg slet ikke undre mig yderlig over et sådan mærke og jeg ville slet ikke gøre det til et stort samtale emne næste dag.

Anmeld Citér

27. maj 2015

MyLove E

Sitrani skriver:

Du har lov til at føle hvad du føler... jeg ville ikke selv blive sur.... det der lige umiddelbart støder mig mest er, at de lader børnene lege med haveslanger??!!! Øh.. kvælningsfare???!! I min datters børnehave på de hverken have snore, tørklæder, halskæder eller lign. med... så det undrer mig at de overhovedet har fået lov at lege med noget, der i værste fald ku ende med noget, der er værre end røde mærker....

Når det så er sagt så sys jeg da at du skal gå til pædagogerne og sige, at du ønsker at få sådan noget at vide en anden gang...

Måske er det også det der irriterer mig mest!

Jeg vil også lige nævne det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.