Hvor tidligt fik i kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

6+0 og det fortsatte til uge 18...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

Mullesmith

Jeg har bare lagt med syg kvalme hele dagen, vild hovedpine og øm i alle muskler  måske er det bare influenza 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Anpau

Mullesmith skriver:

Jeg har bare lagt med syg kvalme hele dagen, vild hovedpine og øm i alle muskler  måske er det bare influenza 

Jeg håber der er pga. baby - men det kan selvfølgelig også være influenza, som du skriver. Desværre har kroppen det ofte med at snyde. Så hvis man inderligt ønsker/ikke ønsker en graviditet, kan kroppen hurtigt bilde en ind, at man er gravid. Både med symptomer og udebleven menstruation. 

Der er desværre ikke så meget andet at gøre, end at vente og se tiden an.

Anmeld Citér

28. maj 2015

FruStolpe

Mullesmith skriver:

ja jeg er 2+6 hvis jeg da er gravid, har teste et par gange hehe kunne ikke lade være, men de er negative. Jeg har dog utroligt mange symptomer, især kvalme her til morgen  hjalp med en Sun lolly haha. Men kan det passe at man allerede oplever kvalme så tidligt i en evt. Graviditet? Hvornår fik i kvalme?

Jeg har aldrig haft kvalme i forbindelse med mine to graviditeter 

Anmeld Citér

30. maj 2015

Mullesmith

Tja tror bare det var en omgang influenza  blev igen snydt af mine egne snyde symptomer hehe gjorde jeg også første gang jeg prøvede at blive gravid, utroligt altså  tror sku vejen frem er at stoppe med at tænke på det konstant altså 

Anmeld Citér

30. maj 2015

Mullesmith

Mullesmith skriver:

Tja tror bare det var en omgang influenza  blev igen snydt af mine egne snyde symptomer hehe gjorde jeg også første gang jeg prøvede at blive gravid, utroligt altså  tror sku vejen frem er at stoppe med at tænke på det konstant altså 

Det var sku ikke min krop der drillede  har lige fået en positiv test her til aften 3+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.