Hvor tidligt fik i kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
15 svar
3 synes godt om
27. maj 2015

Mullesmith

ja jeg er 2+6 hvis jeg da er gravid, har teste et par gange hehe kunne ikke lade være, men de er negative. Jeg har dog utroligt mange symptomer, især kvalme her til morgen  hjalp med en Sun lolly haha. Men kan det passe at man allerede oplever kvalme så tidligt i en evt. Graviditet? Hvornår fik i kvalme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

a93

Jeg er 10+3 i dag, og døjer stadig med kvalme nogle dage. 

Jeg tænkte tanken at jeg kunne være gravid, netop pga. Kvalme og utroligt god lugtesans; det må have været i uge 4 allerede  

Anmeld Citér

27. maj 2015

MMOGM

Mullesmith skriver:

ja jeg er 2+6 hvis jeg da er gravid, har teste et par gange hehe kunne ikke lade være, men de er negative. Jeg har dog utroligt mange symptomer, især kvalme her til morgen  hjalp med en Sun lolly haha. Men kan det passe at man allerede oplever kvalme så tidligt i en evt. Graviditet? Hvornår fik i kvalme?

Jeg havde kvalme fra 2+3, og jeg vidste næsten bare det var noget. 2+6, måtte jeg kaste op af kvalme og derfor tog jeg en test, som viste en ultra svag streg (men jeg kunne se den) testede flot positiv 3+1, og kvalmen gik væk omkring 3+5. Er idag 5+5 og kvalmen kom igen igår 

krydser finger for dig

Anmeld Citér

27. maj 2015

Mullesmith

Okay, jeg var også virkelig tæt på at kaste op i morges  puhh jeg er også nærmest bare sikker på at den er der, men du ved godt man er så bange for at håbe for meget så det bare er ren indbildning og at man i virkeligheden bare er lidt små syg 

Anmeld Citér

27. maj 2015

MMOGM

Mullesmith skriver:

Okay, jeg var også virkelig tæt på at kaste op i morges  puhh jeg er også nærmest bare sikker på at den er der, men du ved godt man er så bange for at håbe for meget så det bare er ren indbildning og at man i virkeligheden bare er lidt små syg 

Tænkte præcis det samme som dig, og da jeg testede positiv 3+1, var jeg SÅ nervøs for at blob skulle gå til inden testdag  har stadig svært ved at tro på jeg er gravid. Men må jo nok snart indse det hehe 

prøv at test med valmed. De er meget følsomme 

Anmeld Citér

27. maj 2015

friis

Omkring uge 5+0 og det fortsætter stadig , er 15+0 i dag ... 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anpau

Jeg testede svagt positiv på dag 4+2, og synes jeg havde haft lidt kvalme og meget spændte/store bryster i dagene op til. Desværre nåede jeg aldrig at teste positiv igen, da jeg i mandags fik min menstruation. Om kvalmen har været indbildt eller om jeg rent faktisk har været gravid, ved jeg ikke. (Jeg fik måske kigget lidt for sent på testen i lørdags, så ved ikke om den var positiv-positiv eller negativ-positiv, hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld Citér

27. maj 2015

JH12

27. maj 2015

Linkaa

Mullesmith skriver:

Fik det i uge 8 ca... Inden var jeg bare sulten.

Krydser fingre, men glæd dig ikke for tidligt;-) 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Becks

2+6 startede min kvalme ☺️

Jeg er i dag 4+1 og har testet positiv siden 3+4

Velkommen tilbage :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.