Hmm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2015

Anpau

Aurora2 skriver:

Ihh hvor dejligt for dig  

Skal man absolut kunne mærke noget nu? Jeg kan ikke mærke noget nemlig.. Synes bare der er mere udflåd end der plejer og så ingen tegn på menstruation.. 

Nej, du behøver absolut ikke at have tegn på graviditet nu, så tidligt i forløbet, for rent faktisk at være gravid. Selvom man ofte hører om diverse gener, så er det langt fra alle der oplever disse. Særligt tidligt i graviditeten.

Hvornår tænker du at tage en test? Jeg er snart lige så spændt som du er

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2015

Aurora2

Anpau skriver:

Nej, du behøver absolut ikke at have tegn på graviditet nu, så tidligt i forløbet, for rent faktisk at være gravid. Selvom man ofte hører om diverse gener, så er det langt fra alle der oplever disse. Særligt tidligt i graviditeten.

Hvornår tænker du at tage en test? Jeg er snart lige så spændt som du er

Dejligt at høre.. jeg tager sgu en test imorgen tidlig når jeg vågner ☺️ Den er sikkert negativ, men det er nedern at gå i uvished - selvom man self stadig godt kan være gravid..  

Anmeld Citér

31. maj 2015

Anpau

Aurora2 skriver:

Dejligt at høre.. jeg tager sgu en test imorgen tidlig når jeg vågner ☺️ Den er sikkert negativ, men det er nedern at gå i uvished - selvom man self stadig godt kan være gravid..  

Der er ikke noget værre end at gå i uvidenhed. Så frem med testen så snart du vågner. Jeg  fingre for to fine streger

Anmeld Citér

31. maj 2015

Aurora2

Anpau skriver:

Der er ikke noget værre end at gå i uvidenhed. Så frem med testen så snart du vågner. Jeg  fingre for to fine streger

Så er testen taget og der var desværre kun 1 streg men havde det nu også på fornemmelsen.. 

Så må den menstruation da gerne snart komme, så jeg kan komme videre det er i dag en uge siden den skulle være kommet.. Frustrerende.. 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Anpau

Aurora2 skriver:

Så er testen taget og der var desværre kun 1 streg men havde det nu også på fornemmelsen.. 

Så må den menstruation da gerne snart komme, så jeg kan komme videre det er i dag en uge siden den skulle være kommet.. Frustrerende.. 

Øv Ja det er sgu træls med de uregelmæssige cyklusser

Anmeld Citér

31. maj 2015

Aurora2

Anpau skriver:

Øv Ja det er sgu træls med de uregelmæssige cyklusser

Det er skide trælst ja.. 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Aurora2

Eftersom jeg stadig ikke har fået menstruation, tog jeg en test igår, fordi jeg begyndte at få mens-smerter men uden nogen mens. 

Den var sgu positiv!!! Så nu skal jeg til læge tirsdag og have taget blodprøve ������ jubii... 

Anmeld Citér

17. juni 2015

hmg86

Aurora2 skriver:

Eftersom jeg stadig ikke har fået menstruation, tog jeg en test igår, fordi jeg begyndte at få mens-smerter men uden nogen mens. 

Den var sgu positiv!!! Så nu skal jeg til læge tirsdag og have taget blodprøve ������ jubii... 

Stort tillykke... 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Brunette-92

Aurora2 skriver:

Hvor længe gik du over tid? har testet negativ igår men stadig igen mens og har ømme bryster og mens agti smerter.

37 dage siden sidste mens

Anmeld Citér

18. juni 2015

Aurora2

Brunette-92 skriver:

Hvor længe gik du over tid? har testet negativ igår men stadig igen mens og har ømme bryster og mens agti smerter.

37 dage siden sidste mens

Jeg kan fortælle at 41 dage efter sidste første mens dag, testede jeg stadig negativ. Jeg var derfor overbevist om, at jeg ikke kunne være gravid. Tog derfor først en test igen i forgårs (52 dage i cyklus) som så var positiv.. Har nemlig også ømme bryster og mens-smerter sommetider.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.