Hmm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
21 svar
1 synes godt om
27. maj 2015

Aurora2

Hej Hej :-) 

Jeg stoppede med P-piller i slutningen af marts i år. Jeg fik min menstruation i april fuldstændig som hvis jeg havde været på P-piller - altså samme dag og antal dage som det plejede på P-piller. Jeg skulle have haft min menstruation igen i søndags, men den er ikke kommet. Ved godt at det kan være mere uregelmæssigt uden piller, men tog en test imorges som var negativ.. Kan man stadig godt være gravid, eller... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

Spiloppi

Aurora2 skriver:

Hej Hej :-) 

Jeg stoppede med P-piller i slutningen af marts i år. Jeg fik min menstruation i april fuldstændig som hvis jeg havde været på P-piller - altså samme dag og antal dage som det plejede på P-piller. Jeg skulle have haft min menstruation igen i søndags, men den er ikke kommet. Ved godt at det kan være mere uregelmæssigt uden piller, men tog en test imorges som var negativ.. Kan man stadig godt være gravid, eller... 

Jeg tror sagtens du kan være gravid trods negativ test, nogen er jo langsomme til at producere hcg! Desværre er der dog meget der taler for at det bare er kroppen der lige skal finde balancen igen, det er jo helt normalt efter pille-stop. Men prøv at test om nogle dage igen, måske du er så heldig at den allerede er i skabet krydser i hvert fald fingre for dig! 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anpau

Der er selvfølgelig en lille chance for at du kan være gravid, og at du bare er lidt langsommere til at danne Hcg i kroppen. 

Umiddelbart tror jeg desværre, at det bare er din cyklus der lige skal finde sig selv. Min cyklus var forholdsvis regelmæssig (med en dag eller to's forskydelse) i de første måneder efter p-pille stop. Desværre er den blevet mere og mere uregelmæssig siden, og er nu alt mellem 24-31 dage. Jeg har lavet et lille skema, hvor jeg også har plottet de få ægløsninger ind i, som jeg har haft. 

Hvis du stadig ikke har fået din menstruation i weekenden, så synes jeg du skal tage en ny test. Og viser den negativ, er det måske en ide at ringe til din læge. Dog har I ikke været i gang særlig længe, så måske er det begrænset hvad han/hun kan gøre. 

Held og lykke med projekt baby, jeg krydser fingre for, at du "bare" danner langsomt Hcg 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Aurora2

Tusind tak for jeres svar,, Jeg må se tiden an i weekenden ☺️ Kunne heller ikke forstå hvis jeg allerede er gravid, men man har da lov at håbe �� 

Anmeld Citér

30. maj 2015

Aurora2

Så er det 6 dage siden jeg skulle have haft mens.. Og der er intet spor af den endnu.. For 1 1/2 uge siden havde jeg en meget lille blødning i 1-2 dage som så gik væk igen.. Nogen der ved hvad det betyder? 

Har ikke turdet tage endnu en graviditetstest (tog en i onsdags - negativ) af frygt for at den er negativ  

Anmeld Citér

30. maj 2015

Kærlighediminmave

Aurora2 skriver:

Så er det 6 dage siden jeg skulle have haft mens.. Og der er intet spor af den endnu.. For 1 1/2 uge siden havde jeg en meget lille blødning i 1-2 dage som så gik væk igen.. Nogen der ved hvad det betyder? 

Har ikke turdet tage endnu en graviditetstest (tog en i onsdags - negativ) af frygt for at den er negativ  

Åh min cyklus startede med at være normal og anden gang gik der 65 dage inden den kom igen, og sådan fortsatte den, nu har vi forsøgt et år og er endt i fertilitets behandling  

Anmeld Citér

30. maj 2015

Aurora2

nullermand15 skriver:

Åh min cyklus startede med at være normal og anden gang gik der 65 dage inden den kom igen, og sådan fortsatte den, nu har vi forsøgt et år og er endt i fertilitets behandling  

Okay, det håber jeg ikke!! Held og lykke til jer, håber snart der er gevinst :-) 

Anmeld Citér

30. maj 2015

ung-mor-2014

Jeg blev gravid med det samme efter pille stop, fik mens lige efter jeg stoppede også blev jeg gravid ved første ægløsning lige efter ☺️

Anmeld Citér

30. maj 2015

Aurora2

ung-mor-2014 skriver:

Jeg blev gravid med det samme efter pille stop, fik mens lige efter jeg stoppede også blev jeg gravid ved første ægløsning lige efter ☺️

Ihh hvor dejligt for dig  

Skal man absolut kunne mærke noget nu? Jeg kan ikke mærke noget nemlig.. Synes bare der er mere udflåd end der plejer og så ingen tegn på menstruation.. 

Anmeld Citér

30. maj 2015

ung-mor-2014

Aurora2 skriver:

Ihh hvor dejligt for dig  

Skal man absolut kunne mærke noget nu? Jeg kan ikke mærke noget nemlig.. Synes bare der er mere udflåd end der plejer og så ingen tegn på menstruation.. 

Nej egentlig ikke jeg var ca halvvejs da pigen sparkede første gang = en tur til lægen hvor jeg pludselig var 24+4

vi troede ikke det havde sket i første forsøg men ja, så vi havde egentlig skudt tanken til siden og jeg endte altid i hver måned med at overbevise mig selv jeg havde haft mens selvom eg ikke havde

jeg havde kun ondt i maven, men det var nok mere den uddannelse jeg var på da jeg var uvenner med alle næsten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.