Hillerød,Roskilde eller holbæk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2015

Milas14

Har født på Holbæk 3 gange og skal igen til okt.

Har altid været meget tilfreds og fået god behandling af sødt personale.

Første gang var for 12 år siden og sidste gang var sidste år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2015

Jn81

Holbæk var min første indskydelse da jeg endelig stod i denne lykkelige situation at være så heldig at finde det sted hvor jeg skal føde mine tvillinger.... Holbæk var det der føltes mest rigtigt og holbæk er valgt i torsdags.... Tak for jeres tilbagemeldinger..... 

Anmeld Citér

31. maj 2015

SKbaby

Nu kender jeg ikke noget de til de 2 andre sygehuse men hvis du venter tvillinger havde jeg valgt Roskilde. 

Jeg venter selv enæggede tvillinger og bliver fulgt derude minimum hver 2. Uge og de har nogle virkelig kompetente læger og jordmødre til tvillingegraviditeter. 

Jeg fødte i øvrigt også min første datter på Roskilde og det var også en positiv oplevelse. 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Jn81

SKbaby skriver:

Nu kender jeg ikke noget de til de 2 andre sygehuse men hvis du venter tvillinger havde jeg valgt Roskilde. 

Jeg venter selv enæggede tvillinger og bliver fulgt derude minimum hver 2. Uge og de har nogle virkelig kompetente læger og jordmødre til tvillingegraviditeter. 

Jeg fødte i øvrigt også min første datter på Roskilde og det var også en positiv oplevelse. 

Tak for dit input, men det er for sent nu.... Satser på at jeg bliver informeret hvis de ikke føler de kan hjælpe optimalt med tvillinger... 

Anmeld Citér

1. juni 2015

MT86

FruNielsen81 skriver:

Hey igen de damer.

jeg skal til 1 graviditets undersøgelse på torsdag og skal jo så i den forbindelse vælge fødested..... Jeg bor i "smørhullet" mellem sygehusene i hillerød, Roskilde og holbæk... Og ville egentlig bare høre jer som har født på en af disse tre sygehuse, hvad jeres erfaringer er..... (Jeg venter tvillinger, hvis det har nogen indflydelse....) men kom'bar'do med erfaringer.... Godt som skidt 

Jeg har født på roskilde begge gange og skal også føde nr 3 på roskilde! Bor selv i haslev så normalt føder de fleste herfra på Næstved! 

Jeg vil til en hver tid anbefale roskilde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.