Hillerød,Roskilde eller holbæk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2015

Jn81

Hey igen de damer.

jeg skal til 1 graviditets undersøgelse på torsdag og skal jo så i den forbindelse vælge fødested..... Jeg bor i "smørhullet" mellem sygehusene i hillerød, Roskilde og holbæk... Og ville egentlig bare høre jer som har født på en af disse tre sygehuse, hvad jeres erfaringer er..... (Jeg venter tvillinger, hvis det har nogen indflydelse....) men kom'bar'do med erfaringer.... Godt som skidt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2015

kamilla-oertz

Jeg fødte på Holbæk første gang og har også valgt det denne gang.. Jeg havde dog en dårlig oplevelse første gang men det var kun pga den ene jordemoder, som var med i den sidste del af fødslen.. Alle de andre var super søde og da jeg fødte for tidligt kom jeg på neonatal afdelingen og det var verdensklasse❤ super søde mennesker og personale.. fik den bedste start på amning og blev rigtig godt rustet til livet med barn☺ 

Anmeld Citér

26. maj 2015

Vik

Har født på Holbæk begge gange. Var super tilfreds med både fødsel og ophold. 

Anmeld Citér

26. maj 2015

God-mor

FruNielsen81 skriver:

Hey igen de damer.

jeg skal til 1 graviditets undersøgelse på torsdag og skal jo så i den forbindelse vælge fødested..... Jeg bor i "smørhullet" mellem sygehusene i hillerød, Roskilde og holbæk... Og ville egentlig bare høre jer som har født på en af disse tre sygehuse, hvad jeres erfaringer er..... (Jeg venter tvillinger, hvis det har nogen indflydelse....) men kom'bar'do med erfaringer.... Godt som skidt 

Roskilde kan jeg kun anbefalde. 

Anmeld Citér

26. maj 2015

FruStolpe

Jeg har født på Holbæk 2 gange.  Og sidste gang med 14 dag på neo med sygt barn. 

Alt sammen har været topklasse med professionelle og helt fantastiske mennesker.  Vil til hver tid anbefale det.  

5 ud af 5 stjerner herfra 

Anmeld Citér

26. maj 2015

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Jeg fødte på Holbæk. Og havde en super Jm og var helt igennem tilfreds og glad. 

Anmeld Citér

26. maj 2015

mortilnoahogmelina

Jeg har os født på Holbæk anden gang jegvar os yderst tilfreds . Søde jm god behandling og alting ... 

Anmeld Citér

26. maj 2015

lottemusen

Jeg har født på Hillerød begge gange, og har følt mig godt behandlet  Der har de endda renoveret fødestuerne, hvilket jeg synes er med til at gøre det til en rar oplevelse.

På barselsgangen er de også rigtig søde, og vi har fået eneværelse begge gange, og min mand kunne endda overnatte der alle nætter

Anmeld Citér

27. maj 2015

Shiaz

Jeg fødte på Holbæk. Det var super  

De har været søde til at tilbyde tjek og scanning i slutningen af graviditeten, da jeg blev usikker pga manglende livstegn. 

Jeg følte mig tryg under hele fødslen - selv da det blev kritisk. De var super til at håndtere det  

På barselsgangen fik vi enestue og mim kæreste kunne være der hele døgnet under hele indlæggelsen

Min veninde har født to børn på Holbæk og har været ovenud tilfreds, både med fødegangen, barselsafd. og neo. Så kun positivt om Holbæk herfra

Anmeld Citér

27. maj 2015

Jn81

Tak for alle de meninger der er kommet indtil videre.... Jeg hældte faktisk selv mest til Holbæk inden jeg lagde spg ud... Synes det er det som føles mest rigtigt... Og så er afstanden trods alt også den korteste... Men det er 10-15 min det drejer sig om ift de 3 steder.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.