Til dig
Puha, jeg får også helt ondt i maven... Og associationer til et virkelig usundt forhold jeg var i som ung med min datters far. Han var meget dominerende, og forstod at ramme mig på alle de steder hvor jeg blev ked af det - mær,est som en sport. Og det lyder som om, at din mand også synes det er sjovt at køre dig ned... Ikke nødvendigt lige bevidst hver gang, men uanset er det pisse urimeligt og nedværdigende...
At han ikke kan støtte dig op til fødslen, være der for dig og hjælpe med barn osv. får mine alarmklokker til at ringe... Hvordan tror du han bliver når den lille kommer? Vil han så skælde ud over, at du var nødt til at smutte fra opvasken, fordi du skulle amme eller skifte ble?
Jeg synes du skal tage forholdet op til overvejelse, baseret på de erfaringer du har. Og så skal du være bundærlig overfor ham, selvom du græder. Så må du skrive et brev, SMS eller andet hvis han ikke vil snakke med dig.
Jeg håber du finder kernen i dig selv, og nærmest "skider" ham et stykke så du kan fokusere på dig selv. Prøv om du kan være "overstærk" og give ham lidt igen
Anmeld
Citér