Et personligt spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2009

Sara.

Nogen gange hver dag, andre kun en gang om ugen... det forskelligt. en efter jeg er blevet gravid og lige startet i praktik i en vuggestue har jeg været så træt så det er blevet til mindre end ellers... selvom min dejlige mand nok godt ku klare et par gange om dagen  hvis han sku bestemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Muffinmus

hmmm...
Jamen jeg eslker helt ærligt ikke sex, kan sagtens undvære enormt længe, det er abre ikek vigtigt for mig og har vist aldrig været det.
Så en gang om ugen bliver det til nu, er smadret om aftenen og når jeg swer min seng vil jeg sgu se dyner, ikke en penis
Så ja, jeg er fint tilfreds, men ved manden gerne ville have mere sex naturligvis.

Anmeld

12. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
En gang om ugen - og det er IKKE nok   Jeg er bare så megatræt for tiden og Niklas er begyndt at få allergi igen så lysten er ikke såååå stor igen...

Anmeld

12. september 2009

KarinaIda

MariaE skriver:

hmmm...
Jamen jeg eslker helt ærligt ikke sex, kan sagtens undvære enormt længe, det er abre ikek vigtigt for mig og har vist aldrig været det.
Så en gang om ugen bliver det til nu, er smadret om aftenen og når jeg swer min seng vil jeg sgu se dyner, ikke en penis
Så ja, jeg er fint tilfreds, men ved manden gerne ville have mere sex naturligvis.

Haha, det lyder ligesom os herhjemme...

Anmeld

13. september 2009

anna-jonas

MariaE skriver:

hmmm...

Tjaaa............sådan ser det desværre også ud herhjemme lige pt. Men det skal nok blive bedre, når jeg er færdig med at amme 2 gange hver nat..............og når vores børn kan holde sig raske i mere end 2 dage i træk.*SUK*

Anmeld

13. september 2009

Anonym trådstarter

Jer der siger i ikke er vilde med sex og  det ik betyder så meget, dyrker i sex af pligt eller lyst?

Anmeld

13. september 2009

Jordbærpigen

Har ikke noget at klage over
I perioder er det dog mere end andre.. men sådan vil det jo altid være alt efter job, humør osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.