Et personligt spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Anonym trådstarter

Hej alle

Hvor tit dyrker i sex og er i tilfredse?

Knus
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Honningblomst

Hvis bare man kunne svare som anonym...-smiler
Knus Eva..

Anmeld

12. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Knus Eva..

kram

Anmeld

12. september 2009

Diana...

Hmm bom bom bom lige øjeblikket er det ikke så meget pga vi er syge så en 4 gange om ugen vil jeg skyde på og når vi ikke er trætte osv jamen så det hver dag nogen gange 2 gange om dagen jeg elsker sex og det gør min mand os så det jo godt og vi er begge MEGET tilfredse.

Anmeld

12. september 2009

FrkC

Eva skriver:

Knus Eva..

Camilla.

Anmeld

12. september 2009

helora

Diana... skriver:

Hmm bom bom bom lige øjeblikket er det ikke så meget pga vi er syge så en 4 gange om ugen vil jeg skyde på og når vi ikke er trætte osv jamen så det hver dag nogen gange 2 gange om dagen jeg elsker sex og det gør min mand os så det jo godt og vi er begge MEGET tilfredse.

4 gange om ugen er pænt meget i mit univers . Efter tvillinger og to fuldtidsjobs bliver det godt nok ikke til så meget, måske et par gange om ugen. Men det er ok. Vi orker ikke mere end det

Anmeld

12. september 2009

Sweet1978

4-5 gange om ugen, der er dage hvor min kæreste som er selvstændig og arbejder meget simpelthen er for træt. Men vil ville gøre det hverdag og flere gange om dagen hvis vi kunne, så med andre ord så tit vi kan og orker. Og ja vi er meget tilfredse, er begge enige om at selvom vi begge har haft mange partnere giver vi hinanden det bedste sex vi har fået og at det også er fordi sex bare er bedre når man elsker hinanden.

Anmeld

12. september 2009

grinbidderen

ja her hjemme sker der ikke rigtig noget med sex-livet. jeg gider ikke rigtig i øjeblikket det siger mig ik noget og tit og ofte der går vi osse hver for dig i seng... så det er måske 1 til 2 gange om måndene.. og det er helt fint for mig..

Anmeld

12. september 2009

grinbidderen

ja her hjemme sker der ikke rigtig noget med sex-livet. jeg gider ikke rigtig i øjeblikket det siger mig ik noget og tit og ofte der går vi osse hver for dig i seng... så det er måske 1 til 2 gange om måndene.. og det er helt fint for mig..

Anmeld

12. september 2009

Betina88

Vi gør det nok hver anden dag ca . Vi er meget tilfredse ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.