Mullesmith skriver:
Det kunne godt nok være helt vildt fedt hvis det allerede er lykkedes i 2. Måned efter vi aftalte at prøve igen. Har bare lagt det meste af dagen pga den voldsomme kvalme og hovedpine
så gik jeg en tur, det hjalp lidt og spiste en sodavands is, det hjælper også.
STORT tillykke med graviditeten!
Jeg har set på en af de andre tråde at du har testet positivt! Jeg kan se at du havde det rigtig skidt med hovedpine og kvalme. Sådan havde jeg det fredag aften. Jeg kunne slet ikke sove, for havde den værste hovedpine og kvalme. Spanden stod klar ved sengen og det var tæt på flere gange at den blev brugt. Men skete aldrig, lørdag morgen havde jeg det fint igen.
Jeg har ikke rigtig haft kvalme siden, kun i morgen kl. 5. Vil bare høre om dine symptomer stadig er forsat? Jeg ved ikke helt hvor langt jeg muligvis er henne, men det ligger mellem 2+4 - 3+2. Har haft rigtig meget niv i underlivet, tidligere i dag men er simpelthen i tvivl om at det er fordi jeg tænker så meget på det
Så synes ikke rigtig jeg har så mange symptomer og ved ikke om fredag aften evt. kunne være fordi jeg er gravid. Plejer nemlig aldrig at have det sådan, men igen måske fordi jeg har tænkt for meget over det
Anmeld
Citér