Min krop siger gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.294 visninger
13 svar
3 synes godt om
26. maj 2015

Mullesmith

3+1 hvis jeg har 25 dages cyklus eller 2+4 hvis 28 dage, min cyklus var kun 25 dage sidst. 

Har haft forstoppelse, tisset meget mere end jeg plejer, let rumsteren i underlivet og har netop her til aften fået kvalme  åh hvor er der næsten ikke noget at tage fejl af... Puha bare jeg ikke bliver skuffet ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Spændende

Anmeld Citér

26. maj 2015

Spiloppi

Mullesmith skriver:

3+1 hvis jeg har 25 dages cyklus eller 2+4 hvis 28 dage, min cyklus var kun 25 dage sidst. 

Har haft forstoppelse, tisset meget mere end jeg plejer, let rumsteren i underlivet og har netop her til aften fået kvalme  åh hvor er der næsten ikke noget at tage fejl af... Puha bare jeg ikke bliver skuffet ��

Ihhh så spændende!! Krydser alt for dig og man bliver sindsyg af alle de tegn, og ventetiden i det hele taget! Hvornår har du test-dag? Jeg er 3+2 i dag og er meeeeeget fristet til en test i morgen selvom det er meget tidligt:/ men har ALLE tegn! Ååååhhhh! 

Anmeld Citér

26. maj 2015

Mullesmith

Spiloppi skriver:

Ihhh så spændende!! Krydser alt for dig og man bliver sindsyg af alle de tegn, og ventetiden i det hele taget! Hvornår har du test-dag? Jeg er 3+2 i dag og er meeeeeget fristet til en test i morgen selvom det er meget tidligt:/ men har ALLE tegn! Ååååhhhh! 

Jeg prøver sku at teste på fredag. Men har først testsag genne omkring d.2.-3. Juni 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Mullesmith

Har haft så meget kvalme og koldsved her til morgen at jeg har meldt mig syg fra arbejde  nu har jeg lige spist en Sun lolly og nu har jeg det væsentligt bedre og er helt træt af jeg meldte mig syg fra arbejde 

Anmeld Citér

27. maj 2015

anonym94

Prøv dog at tage en test? ��

Anmeld Citér

27. maj 2015

Spiloppi

Mullesmith skriver:

Har haft så meget kvalme og koldsved her til morgen at jeg har meldt mig syg fra arbejde  nu har jeg lige spist en Sun lolly og nu har jeg det væsentligt bedre og er helt træt af jeg meldte mig syg fra arbejde 

Det lyder ikke rart, godt du fik det bedre. Altså jeg ville nok vente lidt med at teste hvis jeg var dig. Jeg blev slemt skuffet i morges (3+3) over bragende negativ test! Men ved jo godt jeg ikke helt kan stole på den endnu, og der er håb forude... Men man bliver desværre bare så opgivende og mister al håb når den er SÅ negativ. ØV! Men krydser jo fingre for dig! Hvis du kan holde til ikke at teste endnu, tænker jeg det er sikrere at vente lidt...

Anmeld Citér

27. maj 2015

Mullesmith

Spiloppi skriver:

Det lyder ikke rart, godt du fik det bedre. Altså jeg ville nok vente lidt med at teste hvis jeg var dig. Jeg blev slemt skuffet i morges (3+3) over bragende negativ test! Men ved jo godt jeg ikke helt kan stole på den endnu, og der er håb forude... Men man bliver desværre bare så opgivende og mister al håb når den er SÅ negativ. ØV! Men krydser jo fingre for dig! Hvis du kan holde til ikke at teste endnu, tænker jeg det er sikrere at vente lidt...

Jeg har testet idag, negativ. Men kan man regne med andet 2+6?

Anmeld Citér

27. maj 2015

anonym94

Nej okay �� jeg testede 3+4 sidst ��

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anpau

Jeg krydser virkelig fingre for, at du er gravid 

Synes du skal vente et par dage med at teste igen, da hcg hormonet fordobles er det hver 2. eller 3. dag mener jeg. Forhåbentlig er der en lille spire i maven på dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.