Jer der har sagt jeres job op, uden at have nyt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2015

Goggelogge

Blop2 skriver:

Det startede med, at jeg var syg nærmest hver uge. Det kunne være hovedpine, ondt i maven, kvalme og svimmelhed. 

Efter nogle måneder hvor jeg on an of var dårlig og konstant ked af det, spurgte min mor en dag om jeg egentlig havde det godt, og så brød jeg bare sammen.

Fik dagen efter en tid hos min læge, hvor vi fik en rigtig god snak. Han mente jeg skulle så hurtigt som muligt væk fra det arbejde, fordi det gjorde mig syg.

En blanding af stress og depression. 

Da jeg lå min opsigelse og vidste jeg ALDRIG skulle sætte mine ben der igen, fik jeg det hurtigt rigtig godt igen, og jeg undgik karantæne fra fagforeningen. Fik nyt arbejde efter 2 måneder.

Hvor lyder det dog som det jeg har lige nu.. Jeg må nok hellere et smut til lægen igen og få en snak..

håber du har det godt nu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2015

Snoopy77

Goggelogge skriver:

Nej det er jo det, men man er nok bare for pligtopfyldende.. Så skulle jeg bare høre Andres historier inden jeg selv valgte at sige op, da det ikke bliver bedre..

Det kender jeg udmærket.. Og man tror det er en selv der er sart  jeg var så lettet da jeg endelig sagde op (gjorde det to dage før min prøvetid sluttede så havde ingen opsigelsesperiode). Karantænen fra A-kassen betyder intet ift hvor lettet jeg var. 

Anmeld Citér

25. maj 2015

SMC

Goggelogge skriver:

Nej det er jo det, men man er nok bare for pligtopfyldende.. Så skulle jeg bare høre Andres historier inden jeg selv valgte at sige op, da det ikke bliver bedre..

Husk, at tage din fagforening med på råd inden. Det kan være at du kan slippe for en måned i karantæne. 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Goggelogge

SMC skriver:

Husk, at tage din fagforening med på råd inden. Det kan være at du kan slippe for en måned i karantæne. 

Det vil jeg prøve i morgen.. Tak for hjælpen

Anmeld Citér

25. maj 2015

Goggelogge

Snoopy77 skriver:

Det kender jeg udmærket.. Og man tror det er en selv der er sart  jeg var så lettet da jeg endelig sagde op (gjorde det to dage før min prøvetid sluttede så havde ingen opsigelsesperiode). Karantænen fra A-kassen betyder intet ift hvor lettet jeg var. 

Nej det er også det jeg tænker.. En selv er da vigtigere end er arbejde.. Tak for hjælpen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.