Jer der har sagt jeres job op, uden at have nyt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2015

Snoopy77

Goggelogge skriver:

Hvor længe gik der så før du fik noget nyt?

Indtil videre 6 måneder men har haft brug for det, min datter har været syg konstant og har smittet mig 6 gange 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2015

Goggelogge

Snoopy77 skriver:

Indtil videre 6 måneder men har haft brug for det, min datter har været syg konstant og har smittet mig 6 gange 

Så kan jeg godt forstå det..

jeg går og overvejer det meget kraftigt..

der er ikke styr på en dyt, går alene i butikken, får altid min vagtplan når måneden er startet og har næsten været der et år og tabt over 10 kg pga arbejdet.. Men de hænger jo desværre ikke på træerne..

Anmeld Citér

25. maj 2015

sne190810

Jeg sagde mit sidste job op efter en måned, da det viste sig at alt sejlede, samt jeg blev ansat på forkert grundlag. 

Blev ansat til 8-timers vagter og altid 2 sygeplejersker på vagt,  hvilket blev lavet om 14 dage efter jeg blev ansat, til rene 12-timers vagter og kun 1 på vagt af gangen. Uden at jeg havde fået noget at vide til min ansættelsessamtale. 

Så dårligt arbejdsmiljø, og så kunne jeg ikke stå inde for at skulle være alene på 12-timers vagt med aådan en patient, som det var jeg passede. 

Jeg går stadig ledig d.d., men det er bevidst.  

Anmeld Citér

25. maj 2015

Snoopy77

Goggelogge skriver:

Så kan jeg godt forstå det..

jeg går og overvejer det meget kraftigt..

der er ikke styr på en dyt, går alene i butikken, får altid min vagtplan når måneden er startet og har næsten været der et år og tabt over 10 kg pga arbejdet.. Men de hænger jo desværre ikke på træerne..

Det med vagtplan er der jo regler for, bliver de overholdt? Og er der regler for om du må være alene i butikken?

Anmeld Citér

25. maj 2015

Goggelogge

Snoopy77 skriver:

Det med vagtplan er der jo regler for, bliver de overholdt? Og er der regler for om du må være alene i butikken?

Regler er en by i Rusland her.. Har heller ikke fået en kontrakt, og det hele stresser mig kan jeg mærke.. Jeg må gerne være alene..

Anmeld Citér

25. maj 2015

Blop2

Pga. virkelig dårligt arbejdsmiljø. Blev simpelthen syg af at være der. Sagde op, og blev sygemeldt i opsigelses perioden.

Anmeld Citér

25. maj 2015

Goggelogge

Blop2 skriver:

Pga. virkelig dårligt arbejdsmiljø. Blev simpelthen syg af at være der. Sagde op, og blev sygemeldt i opsigelses perioden.

Hvordan syg hvis jeg må spørge?

Anmeld Citér

25. maj 2015

Snoopy77

Goggelogge skriver:

Regler er en by i Rusland her.. Har heller ikke fået en kontrakt, og det hele stresser mig kan jeg mærke.. Jeg må gerne være alene..

Hvis du er medlem af en fagforening er der nok at tage fat i. 

Bare husk at du er vigtigst. Din chef kommer ikke og takker dig for at have knoklet til du evt. ikke kan klare det længere 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Goggelogge

Snoopy77 skriver:

Hvis du er medlem af en fagforening er der nok at tage fat i. 

Bare husk at du er vigtigst. Din chef kommer ikke og takker dig for at have knoklet til du evt. ikke kan klare det længere 

Nej det er jo det, men man er nok bare for pligtopfyldende.. Så skulle jeg bare høre Andres historier inden jeg selv valgte at sige op, da det ikke bliver bedre..

Anmeld Citér

25. maj 2015

Blop2

Goggelogge skriver:

Hvordan syg hvis jeg må spørge?

Det startede med, at jeg var syg nærmest hver uge. Det kunne være hovedpine, ondt i maven, kvalme og svimmelhed. 

Efter nogle måneder hvor jeg on an of var dårlig og konstant ked af det, spurgte min mor en dag om jeg egentlig havde det godt, og så brød jeg bare sammen.

Fik dagen efter en tid hos min læge, hvor vi fik en rigtig god snak. Han mente jeg skulle så hurtigt som muligt væk fra det arbejde, fordi det gjorde mig syg.

En blanding af stress og depression. 

Da jeg lå min opsigelse og vidste jeg ALDRIG skulle sætte mine ben der igen, fik jeg det hurtigt rigtig godt igen, og jeg undgik karantæne fra fagforeningen. Fik nyt arbejde efter 2 måneder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.