hvordan fortalte i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2015

Anonym trådstarter

SaraSHirsvang skriver:

Min mand var i Jylland og kom hjem til Kbh den dag jeg testede positivt. Jeg tog testen kl 08.00 og han kom først hjem omkring 21 tiden - spørger lige om ventetiden var lang jeg købte hagesmæk hvorpå der stod "mor og fars trold" på og lagde den ned i en kasse med 2 positive tests og pakkede den pænt ind. Så da han kom hjem ventede verdens bedste gave. Der var jeg 5+2 

Da jeg var 9+3 havde svigerforældrene inviteret hele familien en uge til Malta (lige hvad man trænger til med kvalme og opkast ) da vi ankommer til vores ressort mødes vi alle i en af lejligheder for lige at sige velkommen og den slags og min mands søster prøver at fordele lejlighederne mellem os, så udbryder vi at vi i vores lejlighed altså mangler en extra opredning - alle kigger mærkeligt for vi er jo ligesom bare ham og mig hvorefter vi så må sige "for nu er vi 3" der var jubel og glade dage  

Ej hvor skønt 

sidder her med hormoner der raser og tuder haha! Synes det er en skøn måde at fortælle det på 

Fantastisk!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2015

SaraSH

Anonym skriver:

Ej hvor skønt 

sidder her med hormoner der raser og tuder haha! Synes det er en skøn måde at fortælle det på 

Fantastisk!

Det var ihvertfald en sjov måde at sige det på  

og nu har vi den smukkeste søn på 11 dage 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Anonym trådstarter

SaraSHirsvang skriver:

Det var ihvertfald en sjov måde at sige det på  

og nu har vi den smukkeste søn på 11 dage 

Kæmpe stort tillykke!! 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Bebe89

Anonym skriver:

hahah, hvor godt 

tror også min far ville sidde sådan da der tit bliver joket med det herfra også 

Præcis, det er den der "ulven kommer", så er der sgu ikke nogen der tror på det lige med det samme! 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

okay - så det har ikke været vildt planlagt med hvordan det skulle siges ☺  hvordan tog din mor det? 

Hun tog det rigtigt pænt og blev faktisk glad 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Hun tog det rigtigt pænt og blev faktisk glad 

godt at høre ! 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Looni

Denne gang med nummer to, fik bedsteforældrene (til min fødselsdag, hvor hele familien var samlet) hver en gave indeholdende en billedramme med teksten

" I kan ikke med det samme,

få billedet til denne ramme,

men til oktober i år,

I et dejligt billede får,

for når sommeren er omme,

da vil storken atter komme" 

-  min mor åbnede deres, og da hun havde læst, tudbrølede hun og sagde bare "neeej" - min far (der endnu ikke havde set andet end en billedramme) kunne slet ikke forstå hvordan hun kunne blive SÅ glad for et billede af vores ældste søn 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

Looni skriver:

Denne gang med nummer to, fik bedsteforældrene (til min fødselsdag, hvor hele familien var samlet) hver en gave indeholdende en billedramme med teksten

" I kan ikke med det samme,

få billedet til denne ramme,

men til oktober i år,

I et dejligt billede får,

for når sommeren er omme,

da vil storken atter komme" 

-  min mor åbnede deres, og da hun havde læst, tudbrølede hun og sagde bare "neeej" - min far (der endnu ikke havde set andet end en billedramme) kunne slet ikke forstå hvordan hun kunne blive SÅ glad for et billede af vores ældste søn 

sikke en fin måde at gøre det på !

Det er også lidt i den stil jeg havde tænkt 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Mullesmith

Ej kom helt til at få tårer i øjnene over de søde måder at fortælle det på.... Har murren i underlivet og håber og tror på en positiv test her d.3 Juni  (2. Graviditet 3. Barn).

Vi havde scanningsbilleder med da vi fortalte det og det var oven i købet dobbelt overraskelse, vi lod dem selv se på billederne og pludselig gik det op for dem at der var foster A og foster B  det var så fedt.

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Ej kom helt til at få tårer i øjnene over de søde måder at fortælle det på.... Har murren i underlivet og håber og tror på en positiv test her d.3 Juni  (2. Graviditet 3. Barn).

Vi havde scanningsbilleder med da vi fortalte det og det var oven i købet dobbelt overraskelse, vi lod dem selv se på billederne og pludselig gik det op for dem at der var foster A og foster B  det var så fedt.

ej hvor fantastisk!! tvillinger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.