hvordan fortalte i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
26 svar
7 synes godt om
23. maj 2015

Anonym trådstarter

Ja, hvordan fortalte i forældre og svigerforældre i ventede barn og hvornår? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2015

Benjamins'mor

Min svigerfar fik det afvide med nr. 2 den dag jeg skulle til lægen og have det bekræftet, da han skulle køre mig. 

Min mor fik det afvide da jeg var 7 uger henne på SMS, jeg var bange for hun blev sur, for jeg var 18 og gravid med nr. 2. 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Min svigerfar fik det afvide med nr. 2 den dag jeg skulle til lægen og have det bekræftet, da han skulle køre mig. 

Min mor fik det afvide da jeg var 7 uger henne på SMS, jeg var bange for hun blev sur, for jeg var 18 og gravid med nr. 2. 

okay - så det har ikke været vildt planlagt med hvordan det skulle siges ☺  hvordan tog din mor det? 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Os&lilledig

Ingen havde overhoved set den komme med os. Så vi gav mine forældre en positiv test begge to. Ingen vidste vi var i behandling og prøvede (vi er to piger) De gloede noget og far troede det var et termometer. Mor vidste dog godt at det var en test og gættede på den var positiv siden at de fik en :p de kiggede på os og udbrød "HVEM AF JER" 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Ingen havde overhoved set den komme med os. Så vi gav mine forældre en positiv test begge to. Ingen vidste vi var i behandling og prøvede (vi er to piger) De gloede noget og far troede det var et termometer. Mor vidste dog godt at det var en test og gættede på den var positiv siden at de fik en :p de kiggede på os og udbrød "HVEM AF JER" 

ej hvor skønt 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Bebe89

Mine forældre fik det at vide samme dag som jeg testede positiv.

Min kæreste havde joket med at jeg var gravid igennem flere måneder, så da han sagde at jeg var gravid sagde mine forældre bare "Ja, ja så siger vi det!" Jeg sagde så at den var god nok, men det var først da jeg hev den positive test op af tasken at det gik op for dem at det var rigtigt! Min mor gik lidt i chok! 

Vi inviterede min svigermor dagen efter og så fik hun det også at vide 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Stimap

Her kom det også som en stor overraskelse at jeg var gravid (også for os selv)  Jeg tog til lægen grundet forstoppelse og det jeg troede var en influenza, men kom i stedet hjem med en positiv graviditetstest.. Og jeg var 8 uger henne.. Jeg ringede til mine forældre samme dag - da jeg bare måtte fortælle dem det og de bor på Sjælland, hvor jeg selv er bosat i Jylland.. 

2 dage efter tog vi ud til mine svigerforældre og spurgte hvad de havde af planer for påsken 2015.. Vi ville nemlig høre om de havde tid til at skulle være bedsteforældre... 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Anonym trådstarter

Bebe89 skriver:

Mine forældre fik det at vide samme dag som jeg testede positiv.

Min kæreste havde joket med at jeg var gravid igennem flere måneder, så da han sagde at jeg var gravid sagde mine forældre bare "Ja, ja så siger vi det!" Jeg sagde så at den var god nok, men det var først da jeg hev den positive test op af tasken at det gik op for dem at det var rigtigt! Min mor gik lidt i chok! 

Vi inviterede min svigermor dagen efter og så fik hun det også at vide 

hahah, hvor godt 

tror også min far ville sidde sådan da der tit bliver joket med det herfra også 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Anonym trådstarter

Stimap skriver:

Her kom det også som en stor overraskelse at jeg var gravid (også for os selv)  Jeg tog til lægen grundet forstoppelse og det jeg troede var en influenza, men kom i stedet hjem med en positiv graviditetstest.. Og jeg var 8 uger henne.. Jeg ringede til mine forældre samme dag - da jeg bare måtte fortælle dem det og de bor på Sjælland, hvor jeg selv er bosat i Jylland.. 

2 dage efter tog vi ud til mine svigerforældre og spurgte hvad de havde af planer for påsken 2015.. Vi ville nemlig høre om de havde tid til at skulle være bedsteforældre... 

det var en dejlig måde at fortælle svigerforældrene det på synes jer! Den skriver jeg bag øret 

Anmeld Citér

24. maj 2015

SaraSH

Min mand var i Jylland og kom hjem til Kbh den dag jeg testede positivt. Jeg tog testen kl 08.00 og han kom først hjem omkring 21 tiden - spørger lige om ventetiden var lang jeg købte hagesmæk hvorpå der stod "mor og fars trold" på og lagde den ned i en kasse med 2 positive tests og pakkede den pænt ind. Så da han kom hjem ventede verdens bedste gave. Der var jeg 5+2 

Da jeg var 9+3 havde svigerforældrene inviteret hele familien en uge til Malta (lige hvad man trænger til med kvalme og opkast ) da vi ankommer til vores ressort mødes vi alle i en af lejligheder for lige at sige velkommen og den slags og min mands søster prøver at fordele lejlighederne mellem os, så udbryder vi at vi i vores lejlighed altså mangler en extra opredning - alle kigger mærkeligt for vi er jo ligesom bare ham og mig hvorefter vi så må sige "for nu er vi 3" der var jubel og glade dage  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.