åh! hele 4 dage endnu til testdasg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2015

Spiloppi

Anonym skriver:

Ja det er rigtig nok... men har bare en følelse der siger arrrr den er der ikke denne mdr alligevel ved ikk hvor den kommer fra, for et par dage siden var jeg 100 på at nu var den der... men men men jeg slår iskoldt vand i blodet og ser hvad kroppen siger... min mens skal ons/tors, så hvis den ikk er kommet lørdag napper jeg lige en test :-) men bare jeg dog kunne stoppe tankerne på det dumme projekt baby...

Forstår dig SÅ godt! Jeg render også konstant rundt med et skift imellem "jeg er helt sikkert gravid" til "argh, det er bare mig selv der psyker", til "det er sgu nok bare helt almindelig PMS".... Haha, ja det ville virkelig være dejligt hvis man kunne stoppe den konstante tankestrøm, kan næsten heller ikke koncentrere mig om noget andet! IH! Men hepper i hvert fald på dig og stor krammer, du er bestemt ikke alene om at have det sådan

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2015

Maj 1978

Anonym skriver:

Tak jeg vil prøve at se positivt på tegnene der er der og håber på der befinder sig en lille spire...

Kender det alt for godt det med mens kommer før tid, min gjorde det forrige mdr. Der havde jeg endda testet  ultra positiv 3+1, dvs. En bio jeg havde fanget og pyha hvor blev jeg ked af kroppen ikk kunne holde på den 

Åh nej da. Det er jeg virkelig ked af at høre. 

Det er sgu irriterende at det skal være så svært. Især når man lander i ÆL tidspunktet. Utroligt at kroppen kan drille så meget. 

Jeg er lidt bange for at ægget bliver befrugtet men at det ikke sættet sig fast i livmoderen. 

Men nu må vi på den igen. Det er bare så uromantisk pt. 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

Update: frisk blod da jeg var på toilettet.... pis os og det er kun 26. Dagen... bliver dnart syg i lågen af min krop 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Maj 1978

Anonym skriver:

Update: frisk blod da jeg var på toilettet.... pis os og det er kun 26. Dagen... bliver dnart syg i lågen af min krop 

Øøøvvvvvvvv føler med dig. 

Ved lige hvordan du har det. 

Hvor ville det være dejligt hvis det skete snart, så man kan fokusere på andet end at blive gravid 

Anmeld Citér

25. maj 2015

solig

Maj 1978 skriver:

Øøøvvvvvvvv føler med dig. 

Ved lige hvordan du har det. 

Hvor ville det være dejligt hvis det skete snart, så man kan fokusere på andet end at blive gravid 

Øv øv øv.... føler med jer! 

Jeg havde selv test dag søndag.  Lørdag bløde Jeg.  Dog ikke frisk tyndt blod uden mere tyk slemmigt blod. ..? Jeg har også haft masse alle symptom.  Svimmel.  Tørst.  Tisse trang.  Forstoppelse. .. sidste dage bryst spændinger og øm... søndag morgen neg.test.  har dog stadigt bryst spændinger!

Jeg blev jo insaminered på 3 ægg.  Kan 1 eller 2 fallet ud? ?... og en eller 2 er stadigt tilbage?  Men så burde vel testen vare positiv? !

Tar ny test onsdag morgen.  Vil så gerne. ..

Anmeld Citér

15. juni 2015

Maj 1978

solig skriver:

Øv øv øv.... føler med jer! 

Jeg havde selv test dag søndag.  Lørdag bløde Jeg.  Dog ikke frisk tyndt blod uden mere tyk slemmigt blod. ..? Jeg har også haft masse alle symptom.  Svimmel.  Tørst.  Tisse trang.  Forstoppelse. .. sidste dage bryst spændinger og øm... søndag morgen neg.test.  har dog stadigt bryst spændinger!

Jeg blev jo insaminered på 3 ægg.  Kan 1 eller 2 fallet ud? ?... og en eller 2 er stadigt tilbage?  Men så burde vel testen vare positiv? !

Tar ny test onsdag morgen.  Vil så gerne. ..

Har først læst din besked nu. 

Lykkedes det jer denne gang. !? Du skrev du var blevet insemineret med 3 æg 

Anmeld Citér

15. juni 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg er selv 3+0 i dag, og har absolut ingen symptomer overhovedet. Jeg ved at vi har ramt ægløsning, for har brugt ægløsningsteste. Puha, det er hårdt at vente! Håber sådan at vi er heldige!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.