åh! hele 4 dage endnu til testdasg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
16 svar
1 synes godt om
23. maj 2015

Anonym trådstarter

...og gud hvor føltes tiden dog lang 

vl være 3+1 idag hvis jeg er noget, føler mig sådan 50/50% gravid... det ene øjeblik er der kvalme og brystspændinger det andet øjeblik er det trætheden, håber nu bare på en positiv test på onsdag  men koooom nu testdag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2015

Ung kvinde mor snart til 2

Anonym skriver:

vl være 3+1 idag hvis jeg er noget, føler mig sådan 50/50% gravid... det ene øjeblik er der kvalme og brystspændinger det andet øjeblik er det trætheden, håber nu bare på en positiv test på onsdag  men koooom nu testdag 

Krydser finger for dig har selv testdag på torsdag hvis mens ik kommer

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

Tak skal du ha og jeg krydser ogaå for dig ;-) 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Maj 1978

Anonym skriver:

Åh jeg føler med dig. 

Jeg havde en GUL dec 2014, fik fjernet æggeleder og er oven i købet lige blevet 37 år. 

Så hvad er mine chancer?? 

Troede den var der i denne måned. Havde alle symptomer  

Men så kommer min mens lørdag morgen, den skulle først komme på mandag . 

Gud! Hvor blev jeg ked af det . 

Jeg håber den er der for dig. Prøv at tænke på noget andet. Selvom det Er nemmere sagt end gjort  

sender dig mange kærlige tanker 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Sonja15

Jeg har prøvet den tidlige test fra abblo Pharma, hvilket jeg synes var rart :-) 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

Maj 1978 skriver:

Åh jeg føler med dig. 

Jeg havde en GUL dec 2014, fik fjernet æggeleder og er oven i købet lige blevet 37 år. 

Jeg håber den er der for dig. Prøv at tænke på noget andet. Selvom det Er nemmere sagt end gjort  

Tak skal du have  også selv, dette er 3. Cyklus med 2. Barn, så håber på den er der, men kan mærke en masse mens murren så tror ikke det er denne mdr 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Maj 1978

Anonym skriver:

Tak skal du have  også selv, dette er 3. Cyklus med 2. Barn, så håber på den er der, men kan mærke en masse mens murren så tror ikke det er denne mdr 

Tænk positiv. 

Din mens er ikke kommet endnu. Og det er indtil videre en god tegn 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Spiloppi

Anonym skriver:

JA ventetiden er ulidelig mand! ...Men så vidt jeg kan læse mig til, er mens murren da vist kun meget positivt - er der mange der har i den helt tidlige graviditet! Er selv 3+1 i dag hvis den er der, og har en massse stikken og niven i specielt højre side af underlivet og i brysterne - og det ser jeg udelukkende som postivt! Håbet er slet ikke ude endnu!Krydser alt hvad jeg kan for dig hvornår skal du teste?

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

Spiloppi skriver:

JA ventetiden er ulidelig mand! ...Men så vidt jeg kan læse mig til, er mens murren da vist kun meget positivt - er der mange der har i den helt tidlige graviditet! Er selv 3+1 i dag hvis den er der, og har en massse stikken og niven i specielt højre side af underlivet og i brysterne - og det ser jeg udelukkende som postivt! Håbet er slet ikke ude endnu!Krydser alt hvad jeg kan for dig hvornår skal du teste?

Ja det er rigtig nok... men har bare en følelse der siger arrrr den er der ikke denne mdr alligevel ved ikk hvor den kommer fra, for et par dage siden var jeg 100 på at nu var den der... men men men jeg slår iskoldt vand i blodet og ser hvad kroppen siger... min mens skal ons/tors, så hvis den ikk er kommet lørdag napper jeg lige en test :-) men bare jeg dog kunne stoppe tankerne på det dumme projekt baby...

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

Maj 1978 skriver:

Åh jeg føler med dig. 

Tak jeg vil prøve at se positivt på tegnene der er der og håber på der befinder sig en lille spire...

Kender det alt for godt det med mens kommer før tid, min gjorde det forrige mdr. Der havde jeg endda testet  ultra positiv 3+1, dvs. En bio jeg havde fanget og pyha hvor blev jeg ked af kroppen ikk kunne holde på den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.