Erfaringer med Lutinus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2015

Becks

FruNielsen81 skriver:

Krydser for at den er der.... Men... Hvis du "kun" er 3+ det løse.... Kan det så ikke være ægløsnings sprøjten der kan give falsk negativ... Den  kan vist nok sidde i kroppen i 14 dage og give falsk resultat (var der nogle af de søde piger herude der fortalte mig da jeg stod med en positiv test 2 dage før test dag/16 dage efter æl sprøjten...) men jeg krydser og håber selvfølgelig at det er fordi der er en lille ny verdensborger på vej.... Ps da jeg brugte lutinus brugte jeg fingeren da jeg synes det var møg ubehageligt med hylstret... Engangs handske og op med den...

ÆL-sprøjten har jeg testet ude ☺️ Så det er ikke den :)

Ja, det råd fik jeg også i går, så kl 20 og kl 3 brugte jeg ikke hylsteret, men også en handske og op og med den :)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2015

tarkoflen

Becks skriver:

Server stoppet igen, sådan nogenlunde :)

Jeg har lige taget en test nu her, og den var ret positiv <3

Åhh hvor er den fiiin  Hepper så meget på dig! Nu er det altså bare din tur! 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Becks

tarkoflen skriver:

Åhh hvor er den fiiin  Hepper så meget på dig! Nu er det altså bare din tur! 

Tak søde 

Ja, det synes jeg også! <3 Nu skal jeg bare vente på, hvad bp siger på torsdag 

Anmeld Citér

24. maj 2015

tarkoflen

Becks skriver:

Tak søde 

Ja, det synes jeg også! <3 Nu skal jeg bare vente på, hvad bp siger på torsdag 

Med så fin en test allerede nu, så SKAL den bare være god søde 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Happiness

Becks skriver:

Server stoppet igen, sådan nogenlunde :)

Jeg har lige taget en test nu her, og den var ret positiv <3

(Og hepper selvf. på et sæt enæggede )

Anmeld Citér

24. maj 2015

Becks

Happiness skriver:

(Og hepper selvf. på et sæt enæggede )

Tak smukke <3 <3 

Anmeld Citér

8. juni 2016

Rosen123

Hej piger er ny deltag her er også i gang med at bruge lutinus og Det har jeg været på i 5 dage skal bruge indtil jeg tager blodprøve den 14 juni se om det er positivt el negativt.. men vil så sige min bryster er hård og ømme, og nogle gange kan jeg mærke lidt smerter i underlivet, mon det er birvirkning på lutinus

Anmeld Citér

8. juni 2016

Lisbeth1985

Rosen123 skriver:

Hej piger er ny deltag her er også i gang med at bruge lutinus og Det har jeg været på i 5 dage skal bruge indtil jeg tager blodprøve den 14 juni se om det er positivt el negativt.. men vil så sige min bryster er hård og ømme, og nogle gange kan jeg mærke lidt smerter i underlivet, mon det er birvirkning på lutinus

Det er en meget gammel tråd :-)

Anmeld Citér

8. juni 2016

Rosen123

8. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

Rosen123 skriver:

Det er desværre ikke til at sige. Lutinus kan godt give graviditetslignende gener... men det kan jo også bære at der er bid. Held og lykke med det hele!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.