Erfaringer med Lutinus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.232 visninger
20 svar
11 synes godt om
23. maj 2015

Becks

Jeg har taget Lutinus i 11 dage nu..

Har til morgen testet positiv! Men, da jeg skal tørre mig er der friskt blod på papiret, og da jeg efterfølgende skal tage min Lutinus pille, er der også friskt blod på indføringshylsteret...

Jeg har de sidste dage, været øm i livmoderen, når pillen er blevet sat op..

Nu tænker jeg, om det er en bio jeg har fanget, eller om det "bare" er en blødning, uden betydning..

Jeg vil være 4+3 i dag og fik sat æg op den 14/5 - skal have taget bp. den 28

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2015

Becks

Becks skriver:

Har til morgen testet positiv! Men, da jeg skal tørre mig er der friskt blod på papiret, og da jeg efterfølgende skal tage min Lutinus pille, er der også friskt blod på indføringshylsteret...

Nu tænker jeg, om det er en bio jeg har fanget, eller om det "bare" er en blødning, uden betydning..

Edit: 3+4 

Anmeld Citér

23. maj 2015

tarkoflen

Omkring det tidspunkt havde jeg også lidt frisk blod på papiret, og det resulterede jo i vores skønne 2-årige miniput  Jeg  For at det er ægget der har sat sig fast 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Stabel

Becks skriver:

Hej 

Du kan godt få en blødning selvom du er gravid, det kan også være at du har fået en rift i skeden. Jeg brugte aldrig indføringshylsteret, jeg gav dem bare en klat glidecreme og satte / skubbede dem op med en finger 

for at der er gevinst 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Holst85

Så har du da også testet lidt for tidligt.. 

Skal du ikke ha tjekket dit hcg hormon.. ??

Anmeld Citér

23. maj 2015

Babilooo

Jeg har pletblødt alle tre gange jeg har brugt lutinus. Den sidste gang med min søn der nu er 1,5

de andre gange var negative

Anmeld Citér

24. maj 2015

Becks

Holst85 skriver:

Så har du da også testet lidt for tidligt.. 

Skal du ikke ha tjekket dit hcg hormon.. ??

Jo, har tid til bp på torsdag, den 28/5 hvor jeg vil være 4+2

Anmeld Citér

24. maj 2015

Becks

tarkoflen skriver:

Omkring det tidspunkt havde jeg også lidt frisk blod på papiret, og det resulterede jo i vores skønne 2-årige miniput  Jeg  For at det er ægget der har sat sig fast 

Server stoppet igen, sådan nogenlunde :)

Jeg har lige taget en test nu her, og den var ret positiv <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. maj 2015

Lilotte87

Den ser flot ud! 

I mine forsøg har jeg testet med samme mærke test hver dag for at se udviklingen. 

Hååååber den er der 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Jn81

Becks skriver:

Server stoppet igen, sådan nogenlunde :)

Jeg har lige taget en test nu her, og den var ret positiv <3

Krydser for at den er der.... Men... Hvis du "kun" er 3+ det løse.... Kan det så ikke være ægløsnings sprøjten der kan give falsk negativ... Den  kan vist nok sidde i kroppen i 14 dage og give falsk resultat (var der nogle af de søde piger herude der fortalte mig da jeg stod med en positiv test 2 dage før test dag/16 dage efter æl sprøjten...) men jeg krydser og håber selvfølgelig at det er fordi der er en lille ny verdensborger på vej.... Ps da jeg brugte lutinus brugte jeg fingeren da jeg synes det var møg ubehageligt med hylstret... Engangs handske og op med den...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.