På røven i Naksov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
17 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2015

Sprit25

Min kæreste og jeg sidder og ser på røven i Nakskov. Og jeg sidder og tænker sådan er hele Nakskov ikke! 

Er der nogen herinde der er fra Nakskov og kan fortælle mig om smukke Nakskov? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2015

MoarMoar

Jeg er ikke fra Nakskov, men har arbejdet i Nakskov. Jeg bor på Lolland   .

Nakskov og Lolland er et dejligt sted at bo. Her er meget smuk natur og mange søde mennesker.

Nakskov har i den her uge indviet en meget flot og stor ny legeplads på en af byens skoler. Hvor tanken også er at legepladsen skal bruges i weekenden af byens børn. 

Vi er meget glade for at bo på Lolland, vores børn er tæt på naturen, og vores daginstitutioner er ikke for store. Hvilke jeg er meget glad for. 

Vi bor også kun 1 time og 30 minutter, så vi kommer også ofte til Kbh. Så vi oplever storbyen. 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg er ikke, men min veninde er og hun er så træt af at "hendes sted" skal udstilles så dårligt. Der er i forvejen næsten ingen tilflyttere, husene kastes nærmest bare væk og sådan et program som "på røven i Nakskov" hjælper ikke ligefrem på det. Og desuden kunne det program have været hvilket som helst sted i dk. Hvorfor ikke kalde det "på røven i Danmark".... 

Hun er i øvrigt træt af at Lolland i det hele taget bliver brugt i rigtig mange sammenhænge for at vise noget "slum", for det er slet ikke hvad hun selv oplever at det er, og hun har trods alt boet der næsten hele sit liv. Jeg kan heller ikke genkende billedet udfra de gange jeg har været dernede, eller de mennesker jeg kender der oprindeligt er fra Lolland...  

Anmeld Citér

22. maj 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg er opvokset i Nakskov til gik ud af 9....

Nej, sådan er hele Nakskov ikke...

jeg har kun set lidt af det, for jeg får ondt i maven af at se det! 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Sprit25

Saphiira skriver:

Jeg er opvokset i Nakskov til gik ud af 9....

Nej, sådan er hele Nakskov ikke...

jeg har kun set lidt af det, for jeg får ondt i maven af at se det! 

Hvordan oplevede du Nakskov den gang

Anmeld Citér

22. maj 2015

Tullemoar

Ærligt, så havde jeg en rigtig dårlig opvækst dernede, desværre  

Men jeg kender mange derfra som har haft en rigtig god opvækst osv.  

Jeg synes, det er ærgerligt at byen og Lolland bliver fremstillet sådan. Nu har jeg som sagt ikke set meget af det, for jeg synes simpelthen det var for deprimerende...

Anmeld Citér

22. maj 2015

Carina:-)

Jeg tænker tit om det er opstillet for de bor jo allesammen enormt ulækkert og uhygiejnisk.

Og self er der nogen der bor klamt,men SÅ klamt? Nahh jeg tror det er for at tiltrække seer at de finder de største sociale tilfælde .For det er jo det vi alle sammen gerne vil se så vi kan sidde i vores hvide lædersofa og nyde hvor rent vi selv bor .

De programmer er ren underholdning i samme katagori som DUM og PH - Så fordi der er enkelte mennesker der er sådan er det jo ikke ensbetydende med at der ikke bor pæne mennesker i Nakskov -Dem gider vi jo bare ikke se 45 min med 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Tullemoar

Carina:-) skriver:

Jeg tænker tit om det er opstillet for de bor jo allesammen enormt ulækkert og uhygiejnisk.

Og self er der nogen der bor klamt,men SÅ klamt? Nahh jeg tror det er for at tiltrække seer at de finder de største sociale tilfælde .For det er jo det vi alle sammen gerne vil se så vi kan sidde i vores hvide lædersofa og nyde hvor rent vi selv bor .

De programmer er ren underholdning i samme katagori som DUM og PH - Så fordi der er enkelte mennesker der er sådan er det jo ikke ensbetydende med at der ikke bor pæne mennesker i Nakskov -Dem gider vi jo bare ikke se 45 min med 

Netop. 

Jeg tænker også at man kan finde sådan nogle tilfælde ALLE steder... 

Anmeld Citér

22. maj 2015

grinny

Jeg bor i Nakskov  Og man ser mig faktisk i programmet  Bare et par sekunder 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Sprit25

Saphiira skriver:

Ærligt, så havde jeg en rigtig dårlig opvækst dernede, desværre  

Men jeg kender mange derfra som har haft en rigtig god opvækst osv.  

Jeg synes, det er ærgerligt at byen og Lolland bliver fremstillet sådan. Nu har jeg som sagt ikke set meget af det, for jeg synes simpelthen det var for deprimerende...

Der var en familie igår aftes der gav Nakskov ære

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.