Teste efter 4+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2015

MMOGM

FrkC skriver:

Jeg testede sidste gang omkring 4+0 et par dage efter BP på klinikken  

Gid jeg dog kunne gøre det samme hehe. Det er jo heller ikke billigt at teste konstant hehe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2015

MMOGM

HVPigen skriver:

Jeg var ligesom du, den største test narkoman blev ved og ved helt frem til uge 11-12 stykker så blev den bare svag af pommerens til. 
jeg blev SÅ bange for hun var død eller ligne.. at mit hcg faldte 
ringede straks til lægen der så beroligede mig med jeg skulle stop med de test for jo længere jeg var jo mere hcg dannede jeg også og til sidst kan en graviditet test ikke måle det mere og stregen bliver utydeligt!  og jeg skulle stoppe med det for uanset hvad ville jeg først kunne se det når kroppen havde afstødt det, eller en blodprøve viste uge for uge at hcg tallet faldt ! 

Tusinde tak for dit svar 

så må jeg hellere stoppe, og prøve at nyde at jeg faktisk er gravid hehe 

Anmeld Citér

21. maj 2015

MMOGM

stinemavepine skriver:

Jeg testede to gange. På dagen, hvor jeg skulle haft min menstruation og morgenen efter. Derefter fik jeg taget en blodprøve for at bekræfte testen.

Jeg var også nervøs for at det gik galt, men som en anden skrev, vil testen ikke kunne vise det. Halvveringstiden på hcg er sindssyg, så det tager LANG tid før det er ude af kroppen selvom fostret går til grunde  (Da jeg havdeen missed abortion blev jeg ved med at kaste op indtil de fik alt helt fjernet. Not fair)

Denne gang - som lader til at gå godt, er nu halvvejs - havde nærmest ingen symptomer før uge 6/7. Måske du bare er heldig denne gang og ikke bliver lige så dårlig..?

Www.stinemavepine.blogspot.dk

Øv hvor unfair du stadig havde symptomer, selvom bebs ikke klarede den 

men det beroliger mig en smule at du ikke har nogle symptomer nu, og de først kom senere. Måske jeg bare skulle prøve at nyde jeg ingen symptomer har, så jeg kan være der 110% for mine små banditter 

Anmeld Citér

21. maj 2015

HVPigen

MMOGM skriver:

Tusinde tak for dit svar 

så må jeg hellere stoppe, og prøve at nyde at jeg faktisk er gravid hehe 

Ja GODT ord! nyd det!!! -  

Det sagde alle til mig også og jeg startede først da jeg mærkede hende! 

Anmeld Citér

22. maj 2015

MMOGM

HVPigen skriver:

Ja GODT ord! nyd det!!! -  

Det sagde alle til mig også og jeg startede først da jeg mærkede hende! 

Ja så er man også 10% sikker på liv 

men ja, vil virkelig prøve at nyde det 

Anmeld Citér

22. maj 2015

JH12

Jeg har faktisk ikke testet efter 4+0, senest den dag og ikke mere end 3-4 test i det hele. 

Hvis først testen har været helt tydelig har jeg bare taget udfra jeg var gravid, hvilket jeg også har været alle 4 gange 

jeg tror personligt jeg ville gå og være nervøs hvis nummer 2 streg begyndte at blive svagere.. 

Jeg har ikke haft symptomer på mine graviditeter, ikke andet end nogle uger med smerter. 

Anmeld Citér

22. maj 2015

MMOGM

JH12 skriver:

Jeg har faktisk ikke testet efter 4+0, senest den dag og ikke mere end 3-4 test i det hele. 

Hvis først testen har været helt tydelig har jeg bare taget udfra jeg var gravid, hvilket jeg også har været alle 4 gange 

jeg tror personligt jeg ville gå og være nervøs hvis nummer 2 streg begyndte at blive svagere.. 

Jeg har ikke haft symptomer på mine graviditeter, ikke andet end nogle uger med smerter. 

Er også MEGA nervøs for at stregen vil være mere utydelig  så forstår heller ikke jeg gør det, men tror det var fordi jeg tænkte at hvis stregen er meget tydelig, producere jeg godt med HCG, ergo er blob ikke gået til, men det fik jeg så at vide igår, ikke var rigtigt. Men har lovet mig selv ikke at teste mere, selvom det kribler i mine finger hehe 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg testede nok på en 8-10 tests fra 4+0 til 7+0... 

7+1 var vi til tidlig scanning hvor vi så hjertet slå - og efter det (er 10+0 idag) har jeg ikke testet... 

Har haft lysten et par gange - men jeg ved bare at jeg " kun" vil være tilfreds hvis stregen er mindst ligeså tydelig som kontrolstregen.. Og er den ikke det (hvilket der jo kan være 100 andre grunde til en at baby er død) så flipper jeg ud.. 

Så pt kigger jeg bare på scanningsbilledet og venter utålmodigt til NF om 2 uger. 

Anmeld Citér

22. maj 2015

MMOGM

Oddi skriver:

Jeg testede nok på en 8-10 tests fra 4+0 til 7+0... 

7+1 var vi til tidlig scanning hvor vi så hjertet slå - og efter det (er 10+0 idag) har jeg ikke testet... 

Har haft lysten et par gange - men jeg ved bare at jeg " kun" vil være tilfreds hvis stregen er mindst ligeså tydelig som kontrolstregen.. Og er den ikke det (hvilket der jo kan være 100 andre grunde til en at baby er død) så flipper jeg ud.. 

Så pt kigger jeg bare på scanningsbilledet og venter utålmodigt til NF om 2 uger. 

Dejligt i så hjertet slå  så bliver man også lidt mere rolig 

vi har tid til scanning 6+1, så jeg kan næsten ikke vente hehe 

håber vi kan se hjerteblink. Men hvis jeg bliver rykket tilbage, så giver de en gratis scanning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.