Teste efter 4+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
18 svar
3 synes godt om
21. maj 2015

MMOGM

hvor længe fortsatte i med at teste efter 4+0? 

Er 4+6 og er så nervøs  har ingen symptomer overhoved, udover jeg er oppustet. Havde kvalme inden 4+0. 

Testede så imorges, og test stregen kom før control stregen. Ville jeg danne så meget HCG, hvis blob var gået til? Eller har testene ikke noget at sige? I mine andre graviditeter havde jeg opkast og kvalme til uge 16-18, så det uden symptomer lægger Langt fra mig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2015

April mor

Jeg testede frem til uge otte ��. Hvor min først var helt positiv eller hvad man nu skal sige (:

Anmeld Citér

21. maj 2015

Os&lilledig

Hvis den går til vil det ikke kunne ses på en test. Først når kroppen har afstødt det, vil man se at testen bliver svagere og svagere. 6 uger efter abort kunne jeg stadig teste positiv. Så ikke flere test frk. De hverken af eller bekræfter <3

Anmeld Citér

21. maj 2015

MMOGM

April mor skriver:

Jeg testede frem til uge otte ��. Hvor min først var helt positiv eller hvad man nu skal sige (:

Tak for svar, jeg kan næsten ikke lade vær at teste heller, fordi jeg er mega nervøs 

Anmeld Citér

21. maj 2015

MMOGM

Os&lilledig skriver:

Hvis den går til vil det ikke kunne ses på en test. Først når kroppen har afstødt det, vil man se at testen bliver svagere og svagere. 6 uger efter abort kunne jeg stadig teste positiv. Så ikke flere test frk. De hverken af eller bekræfter <3

Åh øv, lige det jeg ikke håbede på at hører hihi 

men skal prøve at lade vær, men nøøøøj hvor er det svært  er mere nervøs denne gang, end de andre gange 

Anmeld Citér

21. maj 2015

Os&lilledig

MMOGM skriver:

Åh øv, lige det jeg ikke håbede på at hører hihi 

men skal prøve at lade vær, men nøøøøj hvor er det svært  er mere nervøs denne gang, end de andre gange 

Men det er dejligt at se den test. Så jeg tog 30 men de er altså ikke bevismatriale på udviklingen inden i maven

Nu ved du jo også hvor fantastisk det er med sådan et barn, så nu ved du hvad der venter dig  

Anmeld Citér

21. maj 2015

FrkC

Jeg testede sidste gang omkring 4+0 et par dage efter BP på klinikken  

Anmeld Citér

21. maj 2015

HVPigen

Jeg var ligesom du, den største test narkoman blev ved og ved helt frem til uge 11-12 stykker så blev den bare svag af pommerens til. 
jeg blev SÅ bange for hun var død eller ligne.. at mit hcg faldte 
ringede straks til lægen der så beroligede mig med jeg skulle stop med de test for jo længere jeg var jo mere hcg dannede jeg også og til sidst kan en graviditet test ikke måle det mere og stregen bliver utydeligt!  og jeg skulle stoppe med det for uanset hvad ville jeg først kunne se det når kroppen havde afstødt det, eller en blodprøve viste uge for uge at hcg tallet faldt ! 

Anmeld Citér

21. maj 2015

stinemavepine

Jeg testede to gange. På dagen, hvor jeg skulle haft min menstruation og morgenen efter. Derefter fik jeg taget en blodprøve for at bekræfte testen.

Jeg var også nervøs for at det gik galt, men som en anden skrev, vil testen ikke kunne vise det. Halvveringstiden på hcg er sindssyg, så det tager LANG tid før det er ude af kroppen selvom fostret går til grunde  (Da jeg havdeen missed abortion blev jeg ved med at kaste op indtil de fik alt helt fjernet. Not fair)

Denne gang - som lader til at gå godt, er nu halvvejs - havde nærmest ingen symptomer før uge 6/7. Måske du bare er heldig denne gang og ikke bliver lige så dårlig..?

Www.stinemavepine.blogspot.dk

Anmeld Citér

21. maj 2015

MMOGM

Os&lilledig skriver:

Men det er dejligt at se den test. Så jeg tog 30 men de er altså ikke bevismatriale på udviklingen inden i maven

Nu ved du jo også hvor fantastisk det er med sådan et barn, så nu ved du hvad der venter dig  

Så stopper jeg nu, det er heller ikke en billig fornøjelse hehe 

ja det har du ret i. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.