pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:
Håber at det er ok jeg spørg?
Du siger at han havde en yndlingsside, var det også når han sov(ved ikke hvor gammel han var) at han kun lå med hovedet til yndlingssiden?
De øvelser? Kan du huske hvad det var for nogen, har billeder af dem eller noget. (ved godt det måske er besværligt at beskrive)
Ja selvfølgelig er det okay du spørge
han havde også en foretruken side når han sov.
Øvelserne gik i bund og grunf ud på at han nærmest hele tiden skulle kigge til den side han ikke brød sig om. Så når jeg holdt ham mave til mave, så var lå han sådan så han kiggede til den side han ikke brød sig om, mens jeg havde hånden blidt på kinden så han ikke drejede hovedet igen.
Hvis han lå på legetæppet, så flyttede jeg tæppet helt hen til væggen og lagse ham sådan så hans yndlibgside facede en kedelig hvid væg og jeg selv sad i den anden side og alt legetøjet ligeså
når han lå på maven på mine ben så lå han sådan så det spændende var til den side han ikke ville kigge osv.
Og så var der nogen konkrete nakkeøvelser vi lavede på puslebordet. Jeg kan ikke rigtig forklare dem på skrift og det er vigtigt at det bliver gjort rigtigt. Så det er noget der skal demonstreres.
Anmeld
Citér