Murerbalje som badekar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2015

SandraXOXO

Jeg er ret sikker på babysams er tjekket i "hovede og røv" hvorimod en murrebalje ikke er det. Jeg ville ikke ta chancen. Vi har selv den store fra babysam og den er alle pengene værd synes jeg, og ungerne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

Mor1986

Silvan har store hvide vaske baljer til 130 kr. Og vi har kunne have to unger der i

Anmeld Citér

20. maj 2015

Bshizzle

Jeg har haft en murrebalje til min store dreng til at stå udenfor om sommeren han kunne bade i 

Jeg vaskede den i eddike og Rodalon. 

Anmeld Citér

20. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bilka har også store bade baljer, med bundprop og det hele til billige penge. 

Ved ik om der er noget farligt i en murebalje! Vh stine

Anmeld Citér

20. maj 2015

2babygirls

Hej piger.

Er der nogen af jer der ved om man kan bruge en murerbalje som badekar til de små? - altså her tænker jeg om der mon er nogen skadelige stoffer i baljen, der gør at man ikke skal putte de små bare numser i?

- en balje koster nemlig 30kr og hvis man skal købe tilsvarende størrelse i babysam, koster den 270kr, så det er jo lidt af en besparelse, hvis det kan lade sig gøre uden at udsætte de små for skadelige ting 

Nej... Den stinker i forvejen så forfærdeligt inde i butikken og er ikke godkendt til den slags anvendelse. Jeg ville ikke gøre det. for hovedpine hvis jeg står for længe i den del af butikken hvor de står.

Anmeld Citér

20. maj 2015

JJP

min bror og jeg sad altid i sådan en for snart 23-24årsiden og vi tog da ikke skade og tænker det var endnu mere skadeligt dengang hvor man ingen kontroltjek havde på sådan noget.

Anmeld Citér

20. maj 2015

AJ14

Jossphine skriver:

min bror og jeg sad altid i sådan en for snart 23-24årsiden og vi tog da ikke skade og tænker det var endnu mere skadeligt dengang hvor man ingen kontroltjek havde på sådan noget.

Jeg ville  ikke gøre det. De lugter  fælt af kemi. Vi har to badekar  vi stiller ved siden af hinanden når de bader. Og de hygger sig rigtigt meget der. På diverse Facebook  grupper kan man købe brugte badekar til meget billige penge. Vi har dog flexi bath fordi de kan foldes  sammen  efter brug.

Anmeld Citér

22. maj 2015

Looni

Tak for svar allesammen 

Anmeld Citér

22. maj 2015

JH12

Vi har den helt store murerbalje, som vores datter bruger til at bade i om sommeren udenfor 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.