Murerbalje som badekar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.997 visninger
18 svar
13 synes godt om
20. maj 2015

Looni

Hej piger.

Er der nogen af jer der ved om man kan bruge en murerbalje som badekar til de små? - altså her tænker jeg om der mon er nogen skadelige stoffer i baljen, der gør at man ikke skal putte de små bare numser i?

- en balje koster nemlig 30kr og hvis man skal købe tilsvarende størrelse i babysam, koster den 270kr, så det er jo lidt af en besparelse, hvis det kan lade sig gøre uden at udsætte de små for skadelige ting 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

charthys

jeg brugte en til mine pseudoer for 8 år siden, så mon dog ikke

Anmeld Citér

20. maj 2015

2til3

Jeg ville ikke turde gøre det.. 

Anmeld Citér

20. maj 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg ville ikke gøre det - jeg synes nemlig de  lugter fælt af kemi når de er nye

Anmeld Citér

20. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Aner det ikke. Men du kan SAGTENS finde et babybadekar til mindre end 270kr! 

Ikeas koster 45kr 

Anmeld Citér

20. maj 2015

merethe

Profilbillede for merethe
Looni skriver:

Hej piger.

Er der nogen af jer der ved om man kan bruge en murerbalje som badekar til de små? - altså her tænker jeg om der mon er nogen skadelige stoffer i baljen, der gør at man ikke skal putte de små bare numser i?

- en balje koster nemlig 30kr og hvis man skal købe tilsvarende størrelse i babysam, koster den 270kr, så det er jo lidt af en besparelse, hvis det kan lade sig gøre uden at udsætte de små for skadelige ting 

Ej det vil jeg ikke gøre. 

Anmeld Citér

20. maj 2015

Os&lilledig

Kender en lille dreng der bader i sådan en de får sikkert lige så mange skadelige stoffer ved at gå tur i barnevogn ved vejen og sådan.. 

Anmeld Citér

20. maj 2015

ErDetSnartNU

Når vi har købt den billige byggemarkedsspande (sorte, ca 15 liter til 8 kr) stinker bilen helt vildt af dem bagefter. Jeg tror der er rigtig mange skadelige stoffer i, og jeg ville ikke selv bruge dem til børn

Anmeld Citér

20. maj 2015

Looni

Mor11 skriver:

Aner det ikke. Men du kan SAGTENS finde et babybadekar til mindre end 270kr! 

Ikeas koster 45kr 

Men det er fordi det ikke skal være et babybadekar, men er der kan rumme både storebror og lillebror på en gang 

Anmeld Citér

20. maj 2015

modesty

Looni skriver:

Hej piger.

De er helt sikkert proppet med phtalater og alt muligt crap som er forbudt i produkter til 0-3-årige.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.