Juni testere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2015

Anonym

Nicolinesommer skriver:

Ihh, hvor vi krydser fingre dig p2b Og hvor er det spændende! 

Hvordan var dine symptomer første gang du blev gravid og måske også anden gang? (Er ked af at høre at det endte i en mola Må ikke være sjovt.)

Jeg har nemlig også kvalme, tredje dag i træk også har jeg ondt i lænden og hoften Ved simpelthen ikke om det er et tegn! Håber sådan 

Mange tak - og i lige måde, til jer alle på listen 

Mine symptomer første gang var "bare" murren og rumsteren. Jeg fik først kvalme senere hen. Det samme anden gang. Og begge gange var det bare for tidligt med den murren, fordi mens som sagt først skulle komme ret mange dage senere.

Kvalmen igår forsvandt og har ikke vist sig igen - endnu.

Jeg tester dog først når jeg når over 3+. Selvom jeg er hamrende nysgerrig, så ved jeg godt at biologisk set er det stort set umuligt at måle noget som helst hcg på nuværende tidspunkt 

Jeg ville ønske at ondt i lænd og bækken var et tegn - så havde jeg nemlig været gravid lige siden jeg fødte vores første for to år siden  Men ak nej, her er det låst bækken og diskusprolaps i lænden som giver smerter...

Men jeg har læst at det godt kan være symptomer (faktisk også på både ægløsning og mens), så det er jo et vidt begreb 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2015

Anonym

Prinsessens'Mor<3 skriver:

Skal vi lave en fælles test liste over Juni måned?
ved det er lidt tidligt, men så er vi på 

hvis i vil være med, så skriv jeres test dag ind her, og så opdatere i den dag i har testet, så kan vi følges ad med det..  

Jeg vil også gerne være med. 

Vi har startet pb nr 4. Og dette er 2 cyklus

har testdag den 26/6 

Anmeld Citér

30. maj 2015

Nicolinesommer

Anonym skriver:

Mange tak - og i lige måde, til jer alle på listen 

Mine symptomer første gang var "bare" murren og rumsteren. Jeg fik først kvalme senere hen. Det samme anden gang. Og begge gange var det bare for tidligt med den murren, fordi mens som sagt først skulle komme ret mange dage senere.

Kvalmen igår forsvandt og har ikke vist sig igen - endnu.

Jeg tester dog først når jeg når over 3+. Selvom jeg er hamrende nysgerrig, så ved jeg godt at biologisk set er det stort set umuligt at måle noget som helst hcg på nuværende tidspunkt 

Jeg ville ønske at ondt i lænd og bækken var et tegn - så havde jeg nemlig været gravid lige siden jeg fødte vores første for to år siden  Men ak nej, her er det låst bækken og diskusprolaps i lænden som giver smerter...

Men jeg har læst at det godt kan være symptomer (faktisk også på både ægløsning og mens), så det er jo et vidt begreb 

Ja, man bør altså også bare vente. Utrolig at det er så svært at holde fingrene fra sådan en test ind imellem, men nu har jeg heldigvis ikke flere i huset og køber ikke nogle før jeg burde få min menstruation Læste at godt 30 %, kunne teste positiv 3+3, så tror bare jeg venter til jeg skal have min menstruation, for ellers bliver jeg alt for skuffet hver gang.

Ja og det er jo det der er med graviditet at ALLE tegnene kan være noget. Det er tarveligt Jeg har haft ondt i lænden før, men det er først på dagen når jeg skal have min menstruation. Og er hypermobil, så min ryg driller tit dog ikke på denne her måde. Men igen, det kan altså bare pga. hypermobiliteten.

Anmeld Citér

30. maj 2015

Prinsessens'Mor<3

Anonym skriver:

Jeg vil også gerne være med. 

Vi har startet pb nr 4. Og dette er 2 cyklus

har testdag den 26/6 

hvad vil du kaldes?

Anmeld Citér

30. maj 2015

Prinsessens'Mor<3

JUNI TESTERE: 

SPILOPPI:                         01 Juni -    

MULLESMITH:                   03 Juni -    

lillelille                             04 Juni -    

P2B:                                  09 Juni -    

SMC:                                  10 Juni -    

ANONYMTPAR:                  10 Juni -    

NICOLINESOMMER:          11 Juni -    

NANASTEP:                       15 Juni -     

LOVE<3:                            18 Juni -    

KU:                                    20 Juni -     

PRINSESSENSMOR<3:      20 Juni -    

SOLIG:                              20 Juni -    

ØNSKEBABYNR 2:             22 Juni -    

GLADMORTILTO:               25 Juni -      

PIGEEEEN:                        30 Juni -    

Anmeld Citér

30. maj 2015

Prinsessens'Mor<3

Min test dag rykker lige, har lige taget denne ÆL test idag, er det så ikke test dag om 14 dage???? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. maj 2015

Anonym

Min test dag rykker lige, har lige taget denne ÆL test idag, er det så ikke test dag om 14 dage???? 

Uhh. Den ser meget positiv ud. Men er det ikke noget med at du så har ægløsning om 24-36 timer? Dvs. Du har testdag om 15 dage?

Anmeld Citér

30. maj 2015

Anonym

hvad vil du kaldes?

Hihi, Ja det er jo lidt problematisk når man gerne vil være anonym og i fællesskab med andre  

Kan du ikke kalde mig anonym1  

Anmeld Citér

31. maj 2015

Spiloppi

Så blev jeg alligevel en maj-tester! Men nu jeg er på i denne testgruppe ville jeg lige komme med en POSITIV test idag 4+0! Jeg har besluttet at så er stilen lagt for jer andre juni-testere, og krydser mine fingre for jer alle sammen

Anmeld Citér

31. maj 2015

Nicolinesommer

Spiloppi skriver:

Så blev jeg alligevel en maj-tester! Men nu jeg er på i denne testgruppe ville jeg lige komme med en POSITIV test idag 4+0! Jeg har besluttet at så er stilen lagt for jer andre juni-testere, og krydser mine fingre for jer alle sammen

Hvor fantastisk!  Stort tillykke!! Så krydser vi fingre for at vi andre følger med!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.