Juni testere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2015

lillelille

SPILOPPI:                         01 Juni -    

MULLESMITH:                   03 Juni -    

lillelille                             04 Juni -    

SMC:                                  10 Juni -    

ANONYMTPAR:                  10 Juni -    

NICOLINESOMMER:          11 Juni -    

NANASTEP:                       15 Juni -    

LOVE<3:                            18 Juni -    

KU:                                    20 Juni -     

PRINSESSENSMOR<3:      20 Juni -    

SOLIG:                              20 Juni -    

GLADMORTILTO:               25 Juni -      

PIGEEEEN:                        30 Juni -    

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2015

Anonym

Jeg vil også gerne på det blir så 4. Cyklus vi arbejder på pb 2.. har testdsg den 22/6

Er ano indtil grundet familie herinde og ingen ved vi arbejder på sagen

Lad os kalde mig ønskerbabynr 2

Anmeld Citér

29. maj 2015

Nicolinesommer

Anonym skriver:

Ja det er det. Men nu må vi se

Ja det kan jeg godt se. Er spændt på, hvad måneden bringer

Har det på samme måde. Dog var det først her tirsdag/onsdag jeg havde det. 

Vi krydser fingre for os hvor længe har i prøvet?

Jeg er slet ikke egnet til at gå og vente så lææææænge! Er virkelig nyt for mig Haha.. Har haft sindsyg ondt i lænden i dag også, men for pokker altså! Det kan der jo være mange grunde til! Men tolker jo det hele

Anmeld Citér

29. maj 2015

Nicolinesommer

Anonym skriver:

Jeg vil også gerne på det blir så 4. Cyklus vi arbejder på pb 2.. har testdsg den 22/6

Er ano indtil grundet familie herinde og ingen ved vi arbejder på sagen

Lad os kalde mig ønskerbabynr 2

Krydser fingre for dig!

Anmeld Citér

29. maj 2015

Anonym

Jeg vil gerne på listen,

Jeg har testdag d. 9/6.

Det er 2. barn, men 3. graviditet - vi har været igennem en mola graviditet (nogle ved måske hvem jeg er).

Det er 2. cyklus vi prøver. Første gang tog det 4 måneder, og anden gang tog det 9 måneder.

Hvis "mavefornemmelsen" er rigtig, så havde jeg æl i søndags.

Det kan selvfølgelig være indbildning, men synes jeg har haft lidt kvalme i går og idag - det er jo rimelig tidligt... 

De to første gange kunne jeg teste positiv allerede 3+4 , så jeg tænker at jeg forhåbentlig kan gøre det samme denne gang 

Kald mig p2b (indtil en graviditet forhåbentlig snart kan offentliggøres )

Anmeld Citér

29. maj 2015

Nicolinesommer

Anonym skriver:

Jeg vil gerne på listen,

Jeg har testdag d. 9/6.

Det er 2. barn, men 3. graviditet - vi har været igennem en mola graviditet (nogle ved måske hvem jeg er).

Det er 2. cyklus vi prøver. Første gang tog det 4 måneder, og anden gang tog det 9 måneder.

Hvis "mavefornemmelsen" er rigtig, så havde jeg æl i søndags.

Det kan selvfølgelig være indbildning, men synes jeg har haft lidt kvalme i går og idag - det er jo rimelig tidligt... 

De to første gange kunne jeg teste positiv allerede 3+4 , så jeg tænker at jeg forhåbentlig kan gøre det samme denne gang 

Kald mig p2b (indtil en graviditet forhåbentlig snart kan offentliggøres )

Ihh, hvor vi krydser fingre dig p2b Og hvor er det spændende! 

Hvordan var dine symptomer første gang du blev gravid og måske også anden gang? (Er ked af at høre at det endte i en mola Må ikke være sjovt.)

Jeg har nemlig også kvalme, tredje dag i træk også har jeg ondt i lænden og hoften Ved simpelthen ikke om det er et tegn! Håber sådan 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Anonym

Nicolinesommer skriver:

Vi krydser fingre for os hvor længe har i prøvet?

Jeg er slet ikke egnet til at gå og vente så lææææænge! Er virkelig nyt for mig Haha.. Har haft sindsyg ondt i lænden i dag også, men for pokker altså! Det kan der jo være mange grunde til! Men tolker jo det hele

Tog den sidste p-pille d. 13/5. Så det første cyklus. sidste gang var min første cyklus 60 dage, hvor jeg fik min mens og blev gravid cyklussen efter. Håber det går mindst lige så hurtig denne gang. 

Hehe. Var det jeres første?
Jeg duer godt nok heller ikke til det  Vågnede med sindsyg kvalme igår morges og igen i dag. Har sådan en underlig fornemmelse i underlivet, som jeg havde sidst da jeg var gravid. 

Kom til at tage en test i morges. Ved ikke. Der er noget inde i mig der siger, at den er der. Umiddelbart var den negativ efter 3 min. Men tjekkede efter tid, og der kan jeg godt se en streg. Så prøver nok faktisk allerede at teste igen i morgen og ser. Selvom det skulle være meget mærkelig eftersom jeg havde mens første dag d.  18/5. Men allerede i sidste cyklus var mens mærkelig. 

Ved ikke om jeg bare er ved at blive skør 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Nicolinesommer

Anonym skriver:

Tog den sidste p-pille d. 13/5. Så det første cyklus. sidste gang var min første cyklus 60 dage, hvor jeg fik min mens og blev gravid cyklussen efter. Håber det går mindst lige så hurtig denne gang. 

Hehe. Var det jeres første?
Jeg duer godt nok heller ikke til det  Vågnede med sindsyg kvalme igår morges og igen i dag. Har sådan en underlig fornemmelse i underlivet, som jeg havde sidst da jeg var gravid. 

Kom til at tage en test i morges. Ved ikke. Der er noget inde i mig der siger, at den er der. Umiddelbart var den negativ efter 3 min. Men tjekkede efter tid, og der kan jeg godt se en streg. Så prøver nok faktisk allerede at teste igen i morgen og ser. Selvom det skulle være meget mærkelig eftersom jeg havde mens første dag d.  18/5. Men allerede i sidste cyklus var mens mærkelig. 

Ved ikke om jeg bare er ved at blive skør 

Uha, så har du også erfaring med det går hurtigt også "regner" man jo lidt med det, så kan sagens forstå dig.

Ja, det er vores første barn. Så det er bare SÅ spændende og kan slet ikke vente med at stå med en lille fis i armene 

Jeg griner lidt lige nu, for jeg kom også til at teste i dag. Turde bare ikke skrive det, fordi jeg synes det var lidt pinligt hehe. Men den var også negativ og i desperation fiskede jeg den op af skraldespanden en time efter for at tjekke den igen. Pludselig synes jeg der var en streg, men så kigget jeg en ekstra gang og der var ingen ting. Så jeg føler også jeg er ved at blive skør, så du er ikke alene

Det er lidt hurtigt ja, hvis du allerede kan se det. Men du kan jo godt være af den type der har ægløsning tidligt, så måske er den der. Jeg krydser fingre for at der bare er en lille bitte streg hos dig i morgen så! Jeg tør slet ikke at teste nu, for bliver så trist når den er negativ. Men jeg kan bare ikke forstå hvorfor jeg har så meget kvalme og lænde smerter, hvis den ikke er der. Tilgengæld, har jeg overhovedet ikke ømme bryster.. Åh jeg er forvirret

Anmeld Citér

29. maj 2015

Anonym

Nicolinesommer skriver:

Uha, så har du også erfaring med det går hurtigt også "regner" man jo lidt med det, så kan sagens forstå dig.

Ja, det er vores første barn. Så det er bare SÅ spændende og kan slet ikke vente med at stå med en lille fis i armene 

Jeg griner lidt lige nu, for jeg kom også til at teste i dag. Turde bare ikke skrive det, fordi jeg synes det var lidt pinligt hehe. Men den var også negativ og i desperation fiskede jeg den op af skraldespanden en time efter for at tjekke den igen. Pludselig synes jeg der var en streg, men så kigget jeg en ekstra gang og der var ingen ting. Så jeg føler også jeg er ved at blive skør, så du er ikke alene

Det er lidt hurtigt ja, hvis du allerede kan se det. Men du kan jo godt være af den type der har ægløsning tidligt, så måske er den der. Jeg krydser fingre for at der bare er en lille bitte streg hos dig i morgen så! Jeg tør slet ikke at teste nu, for bliver så trist når den er negativ. Men jeg kan bare ikke forstå hvorfor jeg har så meget kvalme og lænde smerter, hvis den ikke er der. Tilgengæld, har jeg overhovedet ikke ømme bryster.. Åh jeg er forvirret

Det jo det. Men man kan jo ikke sammenligne det. Nogle bliver hurtigt gravide første gang, og tager lang tid anden gang eller omvendt. Men stresser nu heller ikke. Tager det stille og roligt. Tænker ikke så meget over det.  

Men har nøjagtig samme følelse i underlivet, som da jeg blev gravid med den første. Det havde jeg kun, da jeg var gravid sidst. 

Årh. Kan sagtens huske det.  Det en dejlig tid første gang. Og har det faktisk på samme måde igen her anden gang. Det skønt. Glæd dig til du får det i armene. Det kan på ingen måde sammenlignes med noget andet. 

:O Skummelt. Hehe. Jeg har det på samme måde. Men har som sagt en følelse af at den faktisk er der. Men nu må vi se.

Gjorde nøjagtig det samme. Men kæresten kunne også sagtens se noget. Og det kan også fanges på kamera. Men man siger jo, at det ikke er gyldig efter tid. Så regner med at teste i morgen eller søndag.  
Det lidt frustrerende nogen gange syntes jeg. Man bliver sku lidt bims af PB. 

Det ikke til at vide  
Tak. Nej det oss svært ikke at blive skuffet. Kan tydelig huske det. Her anden gang er jeg rolig på en anden måde. Men første gang var lidt af et helvede '

Hvilken prævention brugte i? Desværre kan man nemlig sagtens få symptomer af f.eks. p-pille stop  

P.S. Man behøver ikke have smerter i brysterne. 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Nicolinesommer

Anonym skriver:

Det jo det. Men man kan jo ikke sammenligne det. Nogle bliver hurtigt gravide første gang, og tager lang tid anden gang eller omvendt. Men stresser nu heller ikke. Tager det stille og roligt. Tænker ikke så meget over det.  

Men har nøjagtig samme følelse i underlivet, som da jeg blev gravid med den første. Det havde jeg kun, da jeg var gravid sidst. 

Årh. Kan sagtens huske det.  Det en dejlig tid første gang. Og har det faktisk på samme måde igen her anden gang. Det skønt. Glæd dig til du får det i armene. Det kan på ingen måde sammenlignes med noget andet. 

:O Skummelt. Hehe. Jeg har det på samme måde. Men har som sagt en følelse af at den faktisk er der. Men nu må vi se.

Gjorde nøjagtig det samme. Men kæresten kunne også sagtens se noget. Og det kan også fanges på kamera. Men man siger jo, at det ikke er gyldig efter tid. Så regner med at teste i morgen eller søndag.  
Det lidt frustrerende nogen gange syntes jeg. Man bliver sku lidt bims af PB. 

Det ikke til at vide  
Tak. Nej det oss svært ikke at blive skuffet. Kan tydelig huske det. Her anden gang er jeg rolig på en anden måde. Men første gang var lidt af et helvede '

Hvilken prævention brugte i? Desværre kan man nemlig sagtens få symptomer af f.eks. p-pille stop  

P.S. Man behøver ikke have smerter i brysterne. 

Nej, præcis. Det er også det "problematiske" med graviditeter, at man slet ikke kan sammenligne med andre eller sin forrige graviditet.

Hvor dejligt at du kan tage den med ro, jeg var helt oppe at køre i sidste måned, men så har jeg slappet mere af, men da alle de her symptomer kom, så har jeg ikke kunne tænke på andet igen

Bare tanken får mig til at smile og det er virkelig det mest hyggeligste at starte PB, på trods af alt frustrationen Hvor er det dejligt at du har det sådan. Har faktisk tænkt over hvordan det er når man skal i gang med nummer to, om man stadig er ligeså spændt osv.

Ja, det er jo det man siger men man overbeviser alligevel sig selv om at den måske er der alligevel. Og jeg har da også erfaring med at den aldrig har vist to streger, når den er gået over tid. Så man har lidt svært ved at ikke at tro lidt på det. Testet du i morges? Jeg testet først om eftermiddagen nemlig, da jeg blev alt for desperat haha.

Præcis, når ægløsning har været der så er det virkelig et helvede haha.. Det er så forfærdeligt. Siger hele tiden til mig selv at nu stopper jeg med at læse om det også finder jeg mig selv med mobilen i hånden 10 min efter

Vi har kun brugt kondom, så jeg har jo slet ikke noget i kroppen af den slags. Tror også det er derfor at jeg bare forventer at det sker med det samme hehe..

Nej, det er rigtig med brysterne. Men jeg har bare ALTID haft ondt i brysterne når jeg skulle have min menstruation. Sådan virkelig ondt i brysterne at jeg måtte sove med sports bh, men det er dog aftaget det sidste år. Så nu har jeg kun lidt ømme bryster inden min menstruation også kobler jeg det sammen med at jeg også burde have det, hvis jeg er gravid. Men igen, det er jo også bare en forestilling og har intet belæg for det. hehe..

Jeg lyder virkelig desperat haha (Men det er jeg jo egentlig også)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.