udskyde ægløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Jeg er ude i at tænke hvis insemineringen falder på lørdag om man kunne få lov at tage den ægløsende sprøjte og så klarer det hjemmefra. Ja hold kæft det er frustrerende det her

I behandlingsverdenen har man ingen kontrol, man kan ikke planlægge. Man må bare se hvad tiden bringer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

modesty

nullermand15 skriver:

Hej hvordan gør de det? Ved nogle klinikker gør det hvis man uheldigvis rammer en helligdag, men det er sådan at der er ret stor chance for at jeg skal insemineres på den dag der er karneval i Aalborg for det første er min kæreste afsted til det fra kl 6 om morgenen. For det andet ligger klinikken MIDT inde i Ålborg hvor optoget foregår. Dvs ingen parkering i miles omkreds af klinikken plus jeg skal vade ind midt i optoget for at komme derind. Hvordan tror i klinikken vil gribe det an

Man kan udskyde ægløsning ved lang protokol IVF, men har ikke hørt om at man kan gøre det ved inseminering.

Anmeld Citér

19. maj 2015

Kærlighediminmave

modesty skriver:

Man kan udskyde ægløsning ved lang protokol IVF, men har ikke hørt om at man kan gøre det ved inseminering.

Åh 

Anmeld Citér

21. maj 2015

Kærlighediminmave

Jubi jeg skal insemineres på søndag så undgår karneval, nul parkering og fulde mennesker. Gud hvor er jeg lettet. Nu kan jeg slapper af og glæde mig. Havde et æg på 17.5 mm idag. Havde et mere på 4 mm i tirsdags men det er nok alt for lille?  Hvad sker der med det. Kan det bare ikke befrugtes? Nogen der ved hvad der sker med de små æg når man får æl indsprøjtningen?

Anmeld Citér

21. maj 2015

Carina:-)

Godt det blev på søndag -men ellers kunne I vel bare have taget en taxa? Så behøvede I heller ikke tænke på parkering:) 

Anmeld Citér

21. maj 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Jubi jeg skal insemineres på søndag så undgår karneval, nul parkering og fulde mennesker. Gud hvor er jeg lettet. Nu kan jeg slapper af og glæde mig. Havde et æg på 17.5 mm idag. Havde et mere på 4 mm i tirsdags men det er nok alt for lille?  Hvad sker der med det. Kan det bare ikke befrugtes? Nogen der ved hvad der sker med de små æg når man får æl indsprøjtningen?

Dejligt det blev søn

Det lille æg løsnes også og kan hvis ikke være brugbart når det ikke er moden.

Anmeld Citér

21. maj 2015

Kærlighediminmave

Carina:-) skriver:

Godt det blev på søndag -men ellers kunne I vel bare have taget en taxa? Så behøvede I heller ikke tænke på parkering:) 

Det har ikke noget med det at gøre. Taxaen ville jo heller ikke kunne komme ind til klinikken når hele byen bliver lukket af

Anmeld Citér

21. maj 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Dejligt det blev søn

Det lille æg løsnes også og kan hvis ikke være brugbart når det ikke er moden.

Mega dejligt nu kan jeg endelig slappe af Okay så går det bare til grunde? Så håber jeg det lige når at vokse inden søndag så vores chance måske kan øges  

Anmeld Citér

21. maj 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Mega dejligt nu kan jeg endelig slappe af Okay så går det bare til grunde? Så håber jeg det lige når at vokse inden søndag så vores chance måske kan øges  

Ja det gør så

Anmeld Citér

21. maj 2015

Carina:-)

nullermand15 skriver:

Det har ikke noget med det at gøre. Taxaen ville jo heller ikke kunne komme ind til klinikken når hele byen bliver lukket af

Lukker de hele byen af? Det er da virkelig træls for folk der bor inde i byen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.