udskyde ægløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
21 svar
1 synes godt om
19. maj 2015

Kærlighediminmave

Hej hvordan gør de det? Ved nogle klinikker gør det hvis man uheldigvis rammer en helligdag, men det er sådan at der er ret stor chance for at jeg skal insemineres på den dag der er karneval i Aalborg for det første er min kæreste afsted til det fra kl 6 om morgenen. For det andet ligger klinikken MIDT inde i Ålborg hvor optoget foregår. Dvs ingen parkering i miles omkreds af klinikken plus jeg skal vade ind midt i optoget for at komme derind. Hvordan tror i klinikken vil gribe det an

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Hej hvordan gør de det? Ved nogle klinikker gør det hvis man uheldigvis rammer en helligdag, men det er sådan at der er ret stor chance for at jeg skal insemineres på den dag der er karneval i Aalborg for det første er min kæreste afsted til det fra kl 6 om morgenen. For det andet ligger klinikken MIDT inde i Ålborg hvor optoget foregår. Dvs ingen parkering i miles omkreds af klinikken plus jeg skal vade ind midt i optoget for at komme derind. Hvordan tror i klinikken vil gribe det an

Jeg tror klinikken tænker at i må komme uanset. Tror ikke de udskyder æglæsning pga. karneval. 

Så skal i selv vælge helt at afbryde forsøget. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Stabel

nullermand15 skriver:

Ved IVF behandling får man altid en "bremse" for at forhindre æggeløsning, da man i IVF ikke må få æggeløsning,da æggene skal tages ud manuelt når de er klar til det.

Ved ikke om det er det samme de gør i dit tilfælde?

Anmeld Citér

19. maj 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Jeg tror klinikken tænker at i må komme uanset. Tror ikke de udskyder æglæsning pga. karneval. 

Så skal i selv vælge helt at afbryde forsøget. 

Hvordan filan skal jeg kunne komme ind på klinikken når den ligger lige midt i optoget bogstaveligt talt. Det ville jeg virkelig heller ikke bryde mig om at skulle igennem alle de fulde mennesker :/ 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Kærlighediminmave

Stabel skriver:

Ved IVF behandling får man altid en "bremse" for at forhindre æggeløsning, da man i IVF ikke må få æggeløsning,da æggene skal tages ud manuelt når de er klar til det.

Ved ikke om det er det samme de gør i dit tilfælde?

Det tror jeg ikke er det samme. Jeg skal tage en ægløsende sprøjte og så insemineres noget tid efter

Anmeld Citér

19. maj 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Hvordan filan skal jeg kunne komme ind på klinikken når den ligger lige midt i optoget bogstaveligt talt. Det ville jeg virkelig heller ikke bryde mig om at skulle igennem alle de fulde mennesker :/ 

Du må prøve at ringe og snakke med dem om deres procedure for det. 

Men tænker ikke at de bare sådan kan skubbe det, da der jo nok er andre klienter der skal til dagen efter. 

Men din kæreste skal vel også aflevere sædprøve på insemineringsdagen? Det bliver vel svært hvis han er til karneval?

Anmeld Citér

19. maj 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Du må prøve at ringe og snakke med dem om deres procedure for det. 

Men tænker ikke at de bare sådan kan skubbe det, da der jo nok er andre klienter der skal til dagen efter. 

Men din kæreste skal vel også aflevere sædprøve på insemineringsdagen? Det bliver vel svært hvis han er til karneval?

Ja altså tænker at hvis han skulle aflevere den om morgenen vil han måske godt kunne gøre det. Problemet ville nok være selve insemineringen hvor lang tid går der mellem at man har afleveret det til man skal insemineres?  Jeg kan jo slet ikke komme ind til byen, jeg ville skulle parkere ude lige efter motorvejen og gå 3-4 km ind mellem fulde mennesker :/ 

Anmeld Citér

19. maj 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Ja altså tænker at hvis han skulle aflevere den om morgenen vil han måske godt kunne gøre det. Problemet ville nok være selve insemineringen hvor lang tid går der mellem at man har afleveret det til man skal insemineres?  Jeg kan jo slet ikke komme ind til byen, jeg ville skulle parkere ude lige efter motorvejen og gå 3-4 km ind mellem fulde mennesker :/ 

Hos os skal sædprøver afleveres kl 8. og så inseminering i løbet af dagen

Anmeld Citér

19. maj 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Okay. :/ 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Jeg er ude i at tænke hvis insemineringen falder på lørdag om man kunne få lov at tage den ægløsende sprøjte og så klarer det hjemmefra. Ja hold kæft det er frustrerende det her

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.