Cybex solution cbx pure black

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2015

loop

MoarHvidovre skriver:

Min dreng sidder i den. Han er 7 1/2 år og måler 128 cm, og der er masser af plads i den endnu

Mange tak. Min datter er lidt højere end din dreng, så hun burde kunne passe ind på den stol.

Du skriver der er masser af plads endnu. Kan ryglænet stadig trækkes længere op? Eller er der "bare" mere plads, mens den er helt trukket op?

Åh det er så svært at få skrevet det jeg mener, men jeg håber du forstår hvad jeg mener

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
loop skriver:

Mange tak. Min datter er lidt højere end din dreng, så hun burde kunne passe ind på den stol.

Du skriver der er masser af plads endnu. Kan ryglænet stadig trækkes længere op? Eller er der "bare" mere plads, mens den er helt trukket op?

Åh det er så svært at få skrevet det jeg mener, men jeg håber du forstår hvad jeg mener

Jeg forstår godt, hvad du mener. Jeg målte ham her til morgen og han er 130 cm. Ryggen er ikke taget helt op, så han kan sagtens vokse i den endnu. Jeg har dog ikke målt, hvor meget jeg kan tage den mere op, men det er et "pænt" stykke

Anmeld Citér

21. maj 2015

loop

MoarHvidovre skriver:

Jeg forstår godt, hvad du mener. Jeg målte ham her til morgen og han er 130 cm. Ryggen er ikke taget helt op, så han kan sagtens vokse i den endnu. Jeg har dog ikke målt, hvor meget jeg kan tage den mere op, men det er et "pænt" stykke

Tusind tak for din hjælp Hvor er det dejligt at man kan få god hjælp herinde.

Jeg vil få den bestilt hjem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.