Cybex solution cbx pure black

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2015

IT-nørd

loop skriver:

Ok tak

Der står i stolens specifikationer på nettet at den er 66 cm høj. Men er det hvor høj den er, eller hvor høj den  kan blive, når man trækker nakkestøtten op?

Jeg vil nemlig bestille den på nettet hvis det er, da det er meget billigere. Men jeg tør ikke rigtigt, når jeg ikke kender de faktuelle mål.

Kan ryglænet afmonteres?

Vores er købt hos Pixizoo (vi har faktisk købt to, en til hver bil). Da de kom, var de skilt ad, så ryglænet skulle klikkes på. Der står dog i en vejledning, at man ikke må bruge delene for sig. 

Jeg kan ikke lige svare dig på mere omkring højde. Jeg har lige været i bilen, skubbede vores stol helt op og målte den til 73 cm 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

IT-nørd

loop skriver:

Så selve ryglænet kan blive 73 cm+ nakkestøtte?

Undskyld alle de spørgsmål, men det er svært at forstå det helt præcist på skrift

Nej, det er den totale længde fra numsen til toppen af nakkestøtten

Anmeld Citér

19. maj 2015

loop

IT-nørd skriver:

Nej, det er den totale længde fra numsen til toppen af nakkestøtten

Mange tak fordi du tog dig tid til det. Min datter måler 64 cm fra numsen og til toppen af hovedet så jeg tror den kan passe hende, hvis jeg har forstået dig rigtigt. Tak igen.

Anmeld Citér

19. maj 2015

IT-nørd

loop skriver:

Mange tak fordi du tog dig tid til det. Min datter måler 64 cm fra numsen og til toppen af hovedet så jeg tror den kan passe hende, hvis jeg har forstået dig rigtigt. Tak igen.

Måler den lige uden nakkestøtten... Giv mig lige 2 min 

Anmeld Citér

19. maj 2015

IT-nørd

Ej, det kan jeg ikke finde ud af 

Nakkestøtten kan ikke tages af, det er hele den del, som kan skubbes op. 

Nabodrengen er en stor 7-årig og han kan passe sin i et stykke tid endnu (har lige spurgt moren)

Anmeld Citér

19. maj 2015

loop

IT-nørd skriver:

Ej, det kan jeg ikke finde ud af 

Nakkestøtten kan ikke tages af, det er hele den del, som kan skubbes op. 

Nabodrengen er en stor 7-årig og han kan passe sin i et stykke tid endnu (har lige spurgt moren)

Haha det ender da med at vi er lige forvirrede. Der måske en god grund til at jeg ikke kan google mig frem til målene. Jeg synes jo forhandlerne burde skrive målene på de ting de sælger, men fandt kun lidt på FDM's hjemmeside. Stolen står til at kunne passe fra 4-12 år eller 15-36 kg., men det er jo et vidt begreb, for det siger jo intet om højden.

Tak fordi du prøvede. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

IT-nørd

loop skriver:

Haha det ender da med at vi er lige forvirrede. Der måske en god grund til at jeg ikke kan google mig frem til målene. Jeg synes jo forhandlerne burde skrive målene på de ting de sælger, men fandt kun lidt på FDM's hjemmeside. Stolen står til at kunne passe fra 4-12 år eller 15-36 kg., men det er jo et vidt begreb, for det siger jo intet om højden.

Tak fordi du prøvede. 

Den kan komme meget højt op synes jeg. Min bil er høj og stolen kommer godt op til loftet. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

IT-nørd

Har forsøgt at tage et billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. maj 2015

loop

IT-nørd skriver:

Den kan komme meget højt op synes jeg. Min bil er høj og stolen kommer godt op til loftet. 

Hold da op, det lyder lovende. Min bil har også højt til loftet.

Anmeld Citér

20. maj 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng sidder i den. Han er 7 1/2 år og måler 128 cm, og der er masser af plads i den endnu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.